Enjoy Shoes – Κατασκευή eshop
Η σχεδίαση και κατασκευή eshop για κατάστημα παπουτσιών θα πρέπει να πατάει σε γερές βάσεις. Τόσο η φύση των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος, όσο και ο ανταγωνισμός του ecommerce στον χώρο των υποδημάτων, δημιουργούν ένα απαιτητικό πλαίσιο για το eshop design & development.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο η κατασκευή eshop για το κατάστημα υποδημάτων enjoy κινήθηκε στους άξονες δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος που θα ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, θα αναδεικνύει τη μοναδική ταυτότητα της εταιρείας, θα προβάλει στοχευμένα τα προϊόντα της και θα προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στον χρήστη του eshop, κατευθύνοντάς τον στην εύρεση του ιδανικού παπουτσιού ή αξεσουάρ ένδυσής και στην ολοκλήρωση της αγοράς.
Μέσα από την εικόνα της εταιρικής ταυτότητας και τη φιλοσοφία της εταιρείας πώλησης υποδημάτων, που συνδυάζει τη μακροχρόνια εμπειρία με τη σύγχρονη οπτική, σχεδιάσαμε την αισθητική του eshop που γοητεύει τον επισκέπτη και τον οδηγεί στην κύρια πρόκληση της «απόλαυσης», που υπογραμμίζεται από την ταυτότητα “enjoy”.
Κατασκευή eshop με έξυπνη δομή σελίδων
Από το discovery του ηλεκτρονικού καταστήματος, μέχρι τη σχεδίαση και την κατασκευή του eshop, στόχος μας ήταν να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε τη στρατηγική προώθηση και επικοινωνία της ταυτότητας, της ecommerce στρατηγικής και των προϊόντων. Γι’ αυτό και το σχεδιαστικό της κατασκευής eshop διαμόρφωσε ένα πλαίσιο αισθητικής του ηλεκτρονικού καταστήματος, που τέρπει τον επισκέπτη οπτικά και συμβαδίζει με τις εφαρμογές της λειτουργικότητας.
Η κατασκευή ενός εξειδικευμένο wireframe μάς οδήγησε στην οριστικοποίηση της δομής και του απαιτούμενου ανά σελίδα περιεχομένου του ηλεκτρονικού καταστήματος, και έτσι ο σχεδιασμός eshop είχε πλέον όλα τα αισθητικά και πληροφοριακά δεδομένα για την υλοποίηση του εξειδικευμένου eshop design για το ηλεκτρονικό κατάστημα παπουτσιών.
Η στοχευμένη κατηγοριοποίηση των προϊόντων του eshop και η γρήγορη πρόσβαση στις προϊοντικές ομάδες ενδιαφέροντος του επισκέπτη του ηλεκτρονικού καταστήματος, διαμόρφωσαν τις απαιτούμενες υποσελίδες, ενώ τα στοχευμένα call-to-action και η ευκολία του μενού, τόσο από την desktop όσο και από την mobile εκδοχή του eshop, και η δυναμικές προϊοντικές σελίδες δημιουργούν ένα έξυπνο πλαίσιο αλληλεπίδρασης με τον χρήστη μεγιστοποιώντας την UX/UI εμπειρία και βελτιστοποιώντας κατά συνέπεια το conversion.