SCROLL TO TOP

Discovery Workshop

Το Discovery Workshop είναι μία διαδικασία που έχουμε δημιουργήσει και μέσα από αυτή μαθαίνουμε τα πάντα για εσάς, την αγορά σας και τους στόχους σας.

Πόσες φορές έχεις νιώσει ότι οι συνεργάτες σου δεν σε καταλαβαίνουν; Ότι απλές εργασίες παίρνουν πολύ χρόνο για να ολοκληρωθούν; Ότι όλα πρέπει να περνάνε από το χέρι σου;

Το Discovery Workshop της Artware είναι αυτό που χρειάζεσαι. Μέσα από μία σειρά meeting και ένα πολύ συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο που έχουμε αναπτύξει, ανακαλύπτουμε τις ανάγκες, τη φιλοσοφία, τα προβλήματα αλλά και τους στόχους της εταιρείας σου, μπαίνουμε στον ίδιο δρόμο και δημιουργούμε την στρατηγική προσέγγιση κάθε επιτυχημένου έργου. Με την ολοκλήρωσή του μπορούμε και δουλεύουμε σαν αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρείας σου.

Τα αποτελέσματα του workshop;

  1. Καταγραφή στόχων.
  2. Ορισμός της στρατηγικής προσέγγισης.
  3. Απόλυτος έλεγχος σχεδιασμού και προγραμματισμού έργου.
  4. Μία ομάδα που κατανοεί πλήρως τις ανάγκες σας.

Γιατί το κάνουμε;

Διότι θέλουμε να έχουμε στόχους, για να μπορούμε να μετρήσουμε την επιτυχία τους. Θέλουμε να είμαστε υπεύθυνοι για ό,τι παραδίδουμε. Θέλουμε να έχετε έναν πραγματικό συνεργάτη. Θέλουμε να αφιερώνετε όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο.

Η αντίληψη των δεδομένων, των αναγκών και των στόχων είναι πάντοτε το πρώτο βήμα. Σειρά έχει η απόλυτη κατανόηση των χαρακτηριστικών που έχουν τόσο η ίδια η εταιρεία σου, όσο και οι παροχές της (βλέπε: Προϊόντα και Υπηρεσίες). Μελετάμε παράλληλα τον Ανταγωνισμό μέσα στον οποίο κινείσαι, τόσο τον φυσικό όσο και τον ψηφιακό, και ακούμε με προσοχή τις απαιτήσεις του κοινού στο οποίο στοχεύεις. Έτσι βρίσκουμε τον πιο αποδοτικό τρόπο που θα μετατρέψεις το κάθε μέλος αυτού του συνόλου σε επόμενο πελάτη σου.

Έχουμε κατανοήσει τις ανάγκες, τους στόχους και έχει ολοκληρωθεί η έρευνα. Ήρθε η στιγμή να δημιουργήσουμε το πλήρες οργανόγραμμα της ιστοσελίδας σου. Κατηγοριοποιούμε κάθε σελίδα και υποσελίδα που θα περιλαμβάνει η νέα εταιρική σου ιστοσελίδα ή το eshop σου.

Κάθε σελίδα και υποσελίδα έχουν λόγο ύπαρξης, σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες της εταιρείας σου, και θα τα δεις όλα στο Sitemap που θα σου παρουσιάσουμε.

Μέσα από τον καθορισμό των πληροφοριών, την ταξινόμησή τους σύμφωνα με τη σημαντικότητά τους, και τη δημιουργία του ιδανικού τρόπου παρουσίασής τους, με βάση τα δεδομένα και τη στρατηγική, «χτίζουμε» τη δομή του περιεχομένου κάθε σελίδας και υποσελίδας της νέα σου εταιρικής ιστοσελίδας ή του eshop σου. Όπως ακριβώς θα έπρεπε να παρουσιάζονται οι υπηρεσίες, τα προϊόντα και η εταιρική σου ταυτότητα στον πελάτη και τους εν δυνάμει και ενεργούς συνεργάτες σου, έτσι ακριβώς χτίζουμε για σένα την εικόνα του περιεχομένου του website ή του ηλεκτρονικού σου καταστήματος.

Η Στρατηγική του Περιεχομένου καθορίζει τον τρόπο και τον χαρακτήρα με τον οποίο θα παρουσιάσουμε την πληροφορία στο website ή το eshop σου, μέσα από τα γραφικά, την εικόνα και το κείμενο. Δημιουργούμε αυτό που θέλεις να πεις εσύ ή αυτό που θέλει να ακούσει ο πελάτης; Και τα δύο μαζί, με άξονα τη μοναδική εμπειρία που θέλουμε να δημιουργήσουμε και με οπτική προσηλωμένη στους στόχους που θέλουμε να επιτύχουμε. Εδώ θα σου τα αναλύσουμε όλα: Τί λέμε, τί σχεδιάζουμε, ποιά μέσα χρησιμοποιούμε, ποιές τεχνολογίες και, το βασικότερο, πώς συνδυάζονται όλα αυτά, για να φέρουν το αποτέλεσμα.

Είμαστε ξεκάθαροι από την αρχή μαζί σου, γι’ αυτό και σου παρουσιάζουμε αναλυτικά το χρονοδιάγραμμα του project σου, το κόστος υλοποίησης, και τη στρατηγική και τα μέσα που θα χρησιμοποιήσουμε.

Με την ολοκλήρωση του Discovery Workshop έχεις στα χέρια σου ένα ολοκληρωμένο πλάνο σύμφωνα με το οποίο θα κινηθούμε για να υλοποιήσουμε το δικό σου project, που έχει ως στόχο την ολοκληρωμένη κάλυψη των δημιουργικών και ψηφιακών αναγκών της εταιρείας σου, την εξέλιξή της στον τομέα της επικοινωνίας και της πραγματικής μετατροπής του κοινού της σε πελάτες της. Όλα καθορίζονται από τις απαιτήσεις και τα χαρακτηριστικά των δικών σου αναγκών, γι’ αυτό και φροντίζουμε τα πάντα να είναι ακριβώς στα μέτρα σου -από τους χρόνους και το κόστος, μέχρι τα μέσα, την τεχνολογία και τη στρατηγική.