- Θερμοπλαστική Α.Β.Ε.Ε. #WebDesign #Logo_Re-establishment #Content_Strategy
- Egnatia Aviation #Total_[Re-]Branding #WebDesign #Marketing Strategy #Content Strategy
- Thiral #WebDesign
- Inikon -Υιοί Αθαν. Γινικόπουλου Ο.Ε. #Total_[Re-]Branding #WebDesign #Photography
- Kavala AirSea Show #Design #WebDesign #Photography
- 12 #Branding #Design #Photography #Marketing_Strategy
- Skye #Branding #WebDesign
- #ArtwareCM #Content_Marketing #A_Service by Artware
News Feed 07/2017: Κι εμείς στα κύματα…
Καλοκαίρι, κι εγώ που σου γράφω αυτές τις γραμμές είμαι ήδη κάτω από τον καλοκαιρινό ήλιο, με ένα δροσερό κοκτέιλ στο χέρι -και την ομπρελίτσα του μαζί, το κύμα να σκάει στα πόδια μου κι ένα γλυκό δροσερό αεράκι να ανακατεύει τους ηδονικούς ήχους των ρακετών, των παιδιών που φωνάζουν στις μαμάδες, των μαμάδων που φωνάζουν ακόμη πιο δυνατά στα παιδιά τους, των ροζ φλαμίνγκο που πλατσουρίζουν στο νερό… Και ευτυχώς που χτύπησε το τηλέφωνο και συνήλθα και συνειδητοποίησα πως βρίσκομαι μπροστά στον υπολογιστή του γραφείου μου, γιατί το όνειρο μετατρεπόταν σιγά – σιγά σε εφιάλτη.
Ας το πάρουμε λοιπόν ξανά από την αρχή, στα σωστά του αυτή τη φορά: Είμαι λοιπόν στα γραφεία της Artware και έχω μπροστά μου, στην οθόνη του υπολογιστή, όλα τα Projects που τρέχουν αυτόν τον Ιούλιο. Ο Ιούλιος, με τις υψηλές του θερμοκρασίες, βαφτισμένος από το όνομα ενός Καίσαρα, συνονόματου με μια σαλάτα, είναι συνήθως ο μήνας που μένει παραπονεμένος στην καρδιά του καλοκαιριού, αφού σχεδόν όλοι περιμένουν τον Ιούνιο για να πουν πώς ήρθε το Καλοκαίρι, και τον Αύγουστο για να πληρώσουν τη δόση του ΕΝΦΙΑ, για να ζήσουν στην πράξη το όνειρο των διακοπών τους.
Βλέπεις, αγαπητέ μου αναγνώστη, πως κάνω τα πάντα για να μην μπω στο θέμα, κι όσο κοιτώ το πλήθος των εργασιών, τόσο τις βλέπω περισσότερο σαν μια ατέλειωτη θάλασσα, με κείνα τα λευκά της κυματάκια. Και πρώτο – πρώτο κυματάκι:
Θερμοπλαστική Α.Β.Ε.Ε.
#WebDesign #Logo_Re-establishment #Content_Strategy
Τί κι αν ο επανασχεδιασμός του λογοτύπου και η χάραξη νέας επικοινωνιακής πολιτικής ολοκληρώθηκαν μέσα στον Ιούνιο, η νέα ιστοσελίδα της εταιρείας βρίσκεται πλέον στο τελικό στάδιο παράδοσης, και εντός των ημερών θα είναι διαθέσιμη στις οθόνες του κάθε ψηφιακού επισκέπτη, καλύπτοντας όλο το φάσμα των εταιρικών πληροφοριών, το σύνολο των προϊόντων, των υπηρεσιών, αλλά και την ανάγκη της άμεσης επικοινωνίας. Στην Artware, όλοι συμπεριφερόμαστε στην ιστοσελίδα σαν να ήταν ο πρώτος μας έρωτας, που πρώτη φορά έρχεται μαζί μας στην παραλία -είμαστε δεμένοι μαζί της, κι ίσως την γυρίσουμε και σπίτι. Αυτό όμως μεταξύ μας. Παράλληλα προχωρούν και υποστηρικτικές εργασίες, με τη συγγραφή οδηγών και εγχειριδίων. Όλα κουμπώνουν τέλεια και στη σωστή τους θέση, σαν ένα καλοσχηματισμένο γρανάζι.
Το δεύτερο κύμα, που έρχεται από το βάθος προς το μέρος μας, είναι έτοιμο να μας σηκώσει πολύ ψηλά στον αέρα, καθώς τα χαρακτηριστικά του είναι τέτοια που μπορούν να απογειώσουν τον καθένα που θα το αγκαλιάσει:
Egnatia Aviation
#Total_[Re-]Branding #WebDesign #Marketing Strategy #Content Strategy
Με την ολοκλήρωση της ανανεωμένης σχεδίασης της εταιρικής ταυτότητας της Egnatia Aviation, η παγκόσμιας αναγνώρισης ελληνική σχολή ιπτάμενων υπερηρώων, ή σε απλά ενήλικα ελληνικά: πιλότων, ετοιμάζεται να μας απογειώσει με τη δημιουργία της νέας ιστοσελίδας της, με ξεκάθαρο άξονα και φιλική αλληλεπίδραση, που αφορά όλους τους πιθανούς τομείς: Από την πληροφόρηση του επισκέπτη, μέχρι και την εξυπηρέτηση των εκπαιδευόμενων της. Το πρώτο σχέδιο μοιάζει έτοιμο και είναι ώρα να ακούσουμε τις μηχανές να παίρνουν μπρος. Παρακαλώ, προσδεθείτε!
Και έτσι το τρίτο κύμα μάς παρασέρνει και μας βγάζει στα ανοιχτά, λίγο έξω από το μοναδικό νησί της Θήρας… Συγγνώμη, και πάλι με διορθώνουν πως το τρίτο κύμα μάς βγάζει στη νέα ιστοσελίδα της εταιρείας Thiral. Για ένα γράμμα κι έναν τόνο απόσταση δεν χάθηκε κανείς.
Thiral
#WebDesign
Δεν ξέρω αν θα έβρισκα κάτι παρόμοια όμορφο με ένα ηλιοβασίλεμα στη Σαντορίνη, αλλά η απάντηση ήρθε από το γραφιστικό τμήμα, όταν και είδα τα προσχέδια της νέας ιστοσελίδας της εταιρείας Thiral. Χαρακτηριστικά ανάλαφρη σχεδίαση, με κέντρο της το ίδιο το προϊόν και τη φιλοσοφία της εταιρείας, η νέα δομή προσκαλεί τον επισκέπτη να φανταστεί κάθε προϊόν στον δικό του χώρο και να επιλέξει, μέσα από την πρακτική προβολή μιας τεράστιας γκάμας, εκείνο που ταιριάζει ακριβώς στις ανάγκες και τις επιθυμίες του. Η νέα ιστοσελίδα βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο και δεν θα αργήσει να βρεθεί ζωντανά, μαζί σας, για περισσότερες πρακτικές εφαρμογές στον χώρο των οικιακών εφαρμογών αλουμινίου.
Αλήθεια, με τόσα κύματα εργασιών, ήμουν στο όριο μου να αρχίσω τα φτηνά λογοπαίγνια όπως τα project “πάνελ κι έρχονται” με “Thiraμβευτικά” αποτελέσματα, αλλά δεν θα το κάνω, γιατί ακολουθεί κάτι ακόμη πιο industrial και -ακόμη κι αν έβρισκα ακροατήριο για αυτά- σίγουρα θα έχανα την αισθητική του περιεχομένου, για να μπορέσω να υποδεχθώ το επόμενο κύμα, που ακούει σε νέο όνομα:
Inikon -Υιοί Αθαν. Γινικόπουλου Ο.Ε.
#Total_[Re-]Branding #WebDesign #Photography
Από τον χώρο της επεξεργασίας και εμπορίας μετάλλου έρχεται το νέο metal hit του καλοκαιριού της Artware. Η Inikon απέκτησε νέα εταιρική ταυτότητα, με ολοκληρωμένες εφαρμογές της στο εταιρικό υλικό, ενώ η νέα της ιστοσελίδα έχει ολοκληρωθεί ως προς το κομμάτι του σχεδιασμού, με προγραμματιστές και content creators να νοιώθουν καυτή την ανάσα του ανεμιστήρα των προθεσμιών να πλησιάζει. Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι αντάξιο της καινοτομίας και της φιλοσοφίας της εταιρείας Inikon, και περιμένουμε με ανυπομονησία το τελικό αποτέλεσμα.
Και αφού μιλάμε για τελικό αποτέλεσμα, το επόμενο κύμα έχει ήδη ολοκληρωθεί. Η αλήθεια είναι πως το κύμα αυτό αποτελείται από πολλά άλλα κυματάκια που περνούσαν πάνω από τα κεφάλια μας. Και το σταματάω εδώ, γιατί αρχίζει όλο και περισσότερο να μοιάζει με υπερρεαλιστικό Ελύτη όλο αυτό.
Kavala AirSea Show
#Design #WebDesign #Photography
Με τη συνέπειά του στο καλοκαιρινό του ραντεβού για ακόμη μία χρονιά, αλλά και με την πρόθεσή του να μας κάνει να κοιτάξουμε ψηλά, η Artware στάθηκε πιστή συνοδοιπόρος στα ύψη της διοργάνωσης με τον επανασχεδιασμό του νέου υλικού και της ανανεωμένης πια ιστοσελίδας του Show, αλλά και με την ολοκληρωμένη κάλυψη σχεδιασμού κάθε έντυπης και ψηφιακής πληροφοριακής εφαρμογής για την απόλυτα επιτυχημένη διοργάνωση του 2017. Στα γραφεία της Artware κυκλοφορεί η φήμη πως κάποιοι μετρούν τις μέρες αντίστροφα για το επόμενο ιπτάμενο καλοκαίρι, ετοιμάζοντας και πάλι τους υψηλής ανάλυσης φακούς.
Και λέγοντας τη φράση “ιπτάμενο καλοκαίρι”, το μυαλό ενός content strategist πάει σε σανδάλια και φτερά, και από αυτό βγαίνει ο μυθικός θεός Ερμής, προστάτης και του εμπορίου, μεγάλη η χάρη του· και με τον Ερμή και τα φτερά (τα σανδάλια είναι διακοσμητική παρέμβαση) φτάνουμε στην κορυφή του Ολύμπου και στους υπόλοιπους 11 θεούς του. Βέβαια, δεν κατάλαβα ποτέ μου γιατί ξαφνικά, μέσα στην αρρωστημένη ίσως φαντασία μου, ο Όλυμπος μετακόμισε στο κέντρο της Δράμας και οι 12 θεοί κρατούσαν κι από ένα θεϊκό, μοναδικό burger.
12
#Branding #Design #Photography #Marketing_Strategy
Ένα burger, ή μάλλον: 12 burgers ένα κι ένα! Και όχι, δεν τα παινεύουμε επειδή έσκασαν μύτη στα κρυφά στα γραφεία μας, μέσα στην πείνα ενός καλοκαιρινού απογεύματος, για να γεμίσουν ένα κενό, που έμοιαζε τελικά περισσότερο με συναισθηματικό -με απόλυτο έρωτα με τις γεύσεις τους. Το Burger house 12, ήδη από τον Ιουνίου είχε περάσει στην τελική φάση του Branding, του Design, και της Φωτογράφισης, με μοναδική εταιρική ταυτότητα, ολοκληρωμένη εικαστική αποτύπωση των προϊόντων, απόλυτη παρουσίαση στους καταλόγους και τέλεια εφαρμογή ενός καινοτόμου σχεδιασμού στη συσκευασία. Εδώ και λίγες μέρες ολοκληρώθηκε η εφαρμογή της εταιρικής ταυτότητας στον χώρο του burger house, και πλέον το 12 έχει ανοίξει τις πύλες του για να μυήσει τους επισκέπτες του σε θεϊκές γεύσεις και υψηλή αισθητική.
Κι όσο στη φαντασία μου πετούσε ο Ερμής και με γνώριζε στους υπόλοιπους 11, στο μυαλό μου γύριζε εκείνο το προσωνύμιο του Δία, “ξένιος”. Κι αφού τον ρώτησα γι’ αυτό, με μια δόση κουτσομπολιού της Ήρας, βρέθηκα ξαφνικά να κολυμπάω στο επόμενο κύμα της Artware, που ακούει στο όνομα:
Skye
#Branding #WebDesign
Δεν ήταν νησί, και σε καμμία περίπτωση θεριό που κείτονταν στη θάλασσα. Είναι η αποθέωση της ελληνικής Φιλοξενίας. Το νέο παιδί της Artware έχει απόλυτη εξειδίκευση στον χώρο του Τουρισμού και των ευέλικτων τουριστικών επιχειρήσεων, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αναδείξουν την ξεχωριστή ιστορία τους και τη φιλοσοφία τους, με κέντρο τον ίδιο τον άνθρωπο. Η Skye είναι μια καινοτόμος πρόταση ψηφιακών υπηρεσιών, η οποία έχει ως κύριο στόχο την επίτευξη του direct booking από τις ίδιες τις τουριστικές επιχειρήσεις. Η νέα ιστοσελίδα της Skye είναι ήδη στον αέρα, και η εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει με επιτυχία τα πρώτα της project.
Και μένοντας στις καινοτόμες υπηρεσίες made by Artware, το επόμενο κύμα που διαβρέχει ολόκληρους τους μήνες Ιούνιο και Ιούλιο ακούει στο ήδη γνωστό όνομα:
#ArtwareCM
#Content_Marketing #A_Service by Artware
Η υπηρεσία Δημιουργίας και Διαχείρισης Content Marketing #ArtwareCM έχει ήδη αγκαλιάσει την εταιρεία Istikbal και φροντίζει για τη δημιουργία και την ανάδειξη ποιοτικού ψηφιακού περιεχομένου. Με την επιλογή του Platinum πακέτου υπηρεσιών, το blog της Istikbal ανανεώνεται με νέο υλικό σε εβδομαδιαία βάση, προσελκύοντας όλο και περισσότερους πραγματικούς επισκέπτες, ενώ οι φίλοι της εταιρείας λαμβάνουν δύο φορές τον μήνα ειδικές προσφορές, χρήσιμα tips και ουσιαστικές πρακτικές προτάσεις στο email τους. Παράλληλα, η Istikbal απολαμβάνει συνδυαστικά και τις προνομιακές υπηρεσίες Support, με ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών της εταιρείας ως προς το δημιουργικό περιεχόμενο και τις εφαρμογές του.
Το Τμήμα Content Marketing της Artware είναι πραγματικά ενθουσιασμένο από την ανταπόκριση και ήδη συζητά και νέες συνεργασίες στον τομέα των υπηρεσιών #ArtwareCM.
Μια ανάσα πιο πέρα από τα κύματα, και πάνω στην καυτή άμμο, ξέρω πως με περιμένει η απόλαυση ενός παγωμένου χυμού σε ένα οργανωμένο beach bar, με χαμηλή μουσική, μόνο που ο παγωμένος χυμός είναι στην πραγματικότητα ο κρύος καφές μου, η χαμηλή μουσική είναι τα ακουστικά στα αφτιά μου και το πλήρως οργανωμένο beach bar, στον καύσωνα των επικοινωνιακών αναγκών, είναι οι υπηρεσίες που προσφέρει η Artware.
Οπότε, πριν στείψω τον …επόμενο χυμό, στις ξαπλώστρες του Branding βρίσκουμε ήδη αναφορές καλλωπισμού, με SVC Cosmetics και Ισαάκ barber station να απολαμβάνουν απολαμβάνουν τη νέα τους εταιρική ταυτότητα. Λίγο πιο πέρα, στις ξαπλώστρες του Package design απολαμβάνουν τις νέες τους συσκευασίες και ετικέτες για τα προϊόντα τους η Βιομηχανία Γάλακτος Καβάλας Παγγαίο – Μάρτος και η Αβδημνιώτης – Τροφέας Α.Ε., ενώ εκεί κοντά βρίσκεται και πάλι η SVC Cosmetics. Στα τραπεζάκια του Support απολαμβάνουν τις ανάσες επικοινωνιακής δροσιάς οι εταιρείες Alumik και Stokas Development με τις υπηρεσίες δημιουργίας έντυπου επικοινωνιακού υλικού, ενώ στο γήπεδο του website support παίζουν η κατασκήνωση Pitsas Camp, οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες Marios Travel και η Μελισσοκομική Βορείου Ελλάδος. Τέλος, η απόλαυση της θέας του φωτογραφικού φακού της Artware ζουμάρει στις μοναδικές δημιουργίες γεύσης του διεθνούς φήμης Σεφ Νίκου Φωτιάδη, για λογαριασμό της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Καβάλας “Δημωφέλεια”, και από την άλλη εστιάζει στις θεωρητικές αναζητήσεις του TEDx Kavala.
Η ώρα όμως έχει περάσει, ο ήλιος είναι ήδη ψηλά στον ουρανό κι εγώ πρέπει να κάνω edit και post αυτό το κείμενο και να ψάξω τη θαλπωρή των αναλογικών, πραγματικών κυμάτων της θάλασσας. Μπορείς να έρθεις κι εσύ μαζί μου και στο κυριολεκτικό και στο μεταφορικό κομμάτι των κυμάτων. Εγώ μπορώ να σου υποσχεθώ πως θα τα ξαναπούμε σύντομα, με περισσότερα νέα.