Ξηροί Καρποί Ιωάννης Χατζηαβραμίδης – Σχεδίαση eshop
Η κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος χρειάζεται 3 βασικά συστατικά, πριν ξεκινήσουμε με την ίδια τη σχεδίαση του eshop. Το Discovery που θα μας δείξει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων, του κοινού στόχευσης, του ανταγωνισμού και της ίδιας της εταιρείας, μέσα από την ταυτότητά της. Η στρατηγική περιεχομένου και marketing θα μας καθορίσει τα επικοινωνιακά χαρακτηριστικά που θα περιλαμβάνει το ηλεκτρονικό κατάστημα. Τέλος, η στρατηγική οπτικής επικοινωνίας θα συνδυάσει τα δεδομένα της εταιρικής ταυτότητας και θα τα προσαρμόσει στις ανάγκες του επικοινωνιακού χαρακτήρα του eshop, για να προχωρήσουμε στη ίδια την εξατομικευμένη σχεδίαση του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα ξηρών καρπών
Το eshop του φυσικού καταστήματος εμπορίας ξηρών καρπών και εκλεκτών προϊόντων «Ιωάννης Χατζηαβραμίδης» αποτέλεσε μία σύνθετη πρόκληση του web design και development, λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τόσο του πλήθους των προϊόντων που προσφέρει, όσο και της φιλοσοφίας, της ιστορίας και της ταυτότητάς του, που θα έπρεπε να παρουσιαστούν ως ειδοποιητικά χαρακτηριστικά μέσα από το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Το πρωτότυπο περιεχόμενο, η σχεδίαση της δομής και των οπτικών στοιχείων του ηλεκτρονικού καταστήματος, η επαγγελματική φωτογράφιση των προϊόντων και οι έξυπνες εφαρμογές φίλτρων, αλληλεπίδρασης και συναλλαγών, συνθέτουν ένα σύνολο, που μας παραδίδει ένα ολοκληρωμένο eshop, με στρατηγική, το οποίο στοχεύει στην εύκολη διαχείρισή του και τη βέλτιστη εμπειρία του χρήστη κατά την περιήγησή του σε αυτό.
Σχεδίαση ηλεκτρονικού καταστήματος με βάση τη φιλοσοφία
Ιστορία, παράδοση, εμπειρία και αξία της παραδοσιακής τέχνης παρασκευής των ξηρών καρπών, αποτέλεσαν τους βασικούς παράγοντες που καθόρισαν τη δημιουργία του πρωτότυπου περιεχομένου και τη σχεδίαση του ηλεκτρονικού καταστήματος των ξηρών καρπών «Ιωάννης Χατζηαβραμίδης».
Μέσα από τα εικαστικά στοιχεία της σχεδίασης του eshop, ο επισκέπτης προσλαμβάνει την πληροφορία που κάνει το κατάστημα ξηρών καρπών Ιωάννης Χατζηαβραμίδης να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Παραδοσιακά μοτίβα δένουν με την πληροφορία του κειμένου και μεταφέρουν τον επισκέπτη σε ένα ταξίδι απόλαυσης των παραδοσιακών γεύσεων. Σταδιακά, και ενώ ο επισκέπτης περιηγείται σε προϊοντικές κατηγορίες με υπερτροφές και άλλα νέα προϊόντα, το περιεχόμενο του eshop μεταβάλλεται με τέτοιον τρόπο, ώστε να αναδεικνύει και τη σύγχρονη αντίληψη των ευεργετικών ιδιοτήτων των προϊόντων στην ποιότητα ζωής των ανθρώπων, μέσα από την ποιοτική διατροφή.
Ένα eshop με τα προϊόντα στο πρώτο πλάνο της επαγγελματικής φωτογράφισης
Για την ανάγκη παρουσίασης των προϊόντων, της ποιότητάς τους και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα, προχωρήσαμε στην ολοκληρωμένη επαγγελματική προϊοντική φωτογράφιση. Προϊοντικές, «οικογενειακές» και καλλιτεχνικές φωτογραφίες ενσωματώνονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα και εισάγουν τον επισκέπτη στον κόσμο της οπτικής απόλαυσης των προϊόντων, πριν ακόμη προχωρήσει στην παραγγελία και την αγορά τους.
Το σύνολο των φωτογραφιών επεξεργάστηκε οπτικά και βελτιστοποιήθηκε προγραμματιστικά για την άρτια εικόνα τους και τη βέλτιστη ενσωμάτωσή τους κατά την κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματος. Έτσι, το οπτικό υλικό ακολουθεί τον ενιαίο χρωματικό κώδικα και παράλληλα διαθέτει το ιδανικό μέγεθος για τη βέλτιστη απόδοση, ταχύτητα και απόκριση του ηλεκτρονικού καταστήματος.