Ανανιάδης Αλλαντικά – Εταιρική Ταυτότητα – Σχεδίαση Συσκευασίας
Η εταιρεία Ανανιάδης αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ονόματα στον χώρο των αλλαντικών, τυροκομικών και τροφίμων, με B2C και B2B δραστηριότητα στην παροχή των προϊόντων και των υπηρεσιών της.
Η συνεργασία της εταιρείας με την Artware αποτελεί ένα συνεχές work in progress μέσα από τις νέες επαγγελματικές δραστηριότητες και τη διαρκή εξέλιξη των προϊόντων και των υπηρεσιών της, προσφέροντας συνεχώς νέα tasks στους τομείς του Branding και του Packaging Design, αλλά και άλλων κατηγοριών των digital και creative υπηρεσιών μας.
Η εξέλιξη μιας εταιρικής ταυτότητας
Η ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας της εταιρείας Ανανιάδης αποτέλεσε ένα σταθερό και συχνά επαναλαμβανόμενο δημιουργικό περιβάλλον για την Artware. Η σχεδίαση της εταιρικής ταυτότητας περιστρέφεται γύρω από 3 βασικά ποιοτικά χαρακτηριστικά της φιλοσοφίας του πελάτη: Παράδοση – Ποικιλία – Ποιότητα. Έτσι, η ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας διατήρησε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του λογοτύπου που έχουν συνδεθεί ως brand με το κοινό στόχευσης και τους πελάτες της εταιρείας, ανανεώνοντας παράλληλα τη συνολική εικόνα, και την οπτική εμπειρία που προσφέρει, μέσα από μία σύγχρονη αισθητική.
Ως προς τις πληροφορίες που παρουσιάζονται: Η αναφορά στο έτος ίδρυσης της εταιρείας εκφράζει άμεσα τη σημασία της ιστορίας της και την προσήλωση στις αξίες της παράδοσης. Η εικόνα του λέοντα, ως κυρίαρχου, υπογραμμίζει την κορυφαία ποικιλία των προϊόντων τροφίμων που προσφέρει στους πελάτες της. Τέλος, το στέμμα του λέοντα αποτελεί την οπτικοποίηση της κορυφαίας ποιότητας των προϊόντων, που κάνει την εταιρεία να επικρατεί έναντι του ανταγωνισμού στους τομείς της.
Σχεδίαση συσκευασιών με νέα οπτική
Κάθε προϊόν αλλαντικών, τυριών και τροφίμων της εταιρείας Ανανιάδης έχει τη δική του συσκευασία που καλύπτει το σύνολο των αναγκών του ως προϊόν, αλλά και της επικοινωνίας του με τον καταναλωτή. Οι αξίες, οι οποίες ενσωματώνονται στην εταιρική ταυτότητα, διοχετεύονται, μέσα από την παρουσία τους, στο εικαστικό της συσκευασίας και στο ίδιο το προϊόν. Έτσι, η σχεδίαση συσκευασίας για κάθε σειρά προϊόντων της εταιρείας Ανανιάδης αποτελεί μέρος της μεγαλύτερης εικόνας μίας οικογένειας προϊόντων με εξειδικευμένη ταυτότητα, που επικοινωνείται μέσα από την ίδια την εικόνα τους.
Σχεδίαση συσκευασίας αλλαντικών Ανανιάδης
Η σχεδίαση της συσκευασίας για τις σειρές αλλαντικών της εταιρείας Ανανιάδης κινείται σε δύο άξονες: Premium και Καθημερινή. Με τα προϊόντα της κατηγορίας να ισορροπούν ανάμεσα στην παράδοση της Ανατολής και στη σύγχρονη γευστική απόλαυση της Δύσης, οι συσκευασίες τους αγκαλιάζουν με το λευκό της χρωματικής βάσης το ίδιο το προϊόν, και επικοινωνούν το είδος και το περιεχόμενο με τον αντίστοιχο χρωματικό κώδικα, ο οποίος έχει γίνει οικείος πλέον προς τον πελάτη. Η εταιρική ταυτότητα δεσπόζει στο κεντρικό σημείο του εικαστικού, συμμετρικά κατανεμημένη στα μεγαλύτερου όγκου προϊόντα.
Premium αισθητική ταυτότητας
Τυροκομικά προϊόντα που ξεχωρίζουν με τη συσκευασία τους
Η σειρά τυροκομικών προϊόντων Τυρός Γης από την εταιρεία Ανανιάδης έχει τη δική της ξεχωριστή συσκευασία, σε πλήθος εκδοχών, που καλύπτει τις ξεχωριστές ανάγκες της ποσότητας και του τρόπου συντήρησης της κορυφαίας ποιότητας του προϊόντος, επικοινωνώντας παράλληλα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του.
Ο λευκός φόντος των συσκευασιών δημιουργεί έντονη αντίθεση με το μαύρο πλαίσιο που φιλοξενεί την οπτική πληροφορία. Η αδυναμία προβολής του ίδιου του φυσικού περιεχομένου αντιμετωπίζεται με την εικαστική αναπαράστασή του στην ετικέτα της συσκευασίας, ενώ παράλληλα ο λογότυπος της εταιρικής ταυτότητας κυριαρχεί στην ιδανική του αναλογία, για να συνδέσει το προϊόν της νέας σειράς με την παράδοση και την ποιότητα της εταιρείας.
Ο βασιλιάς των εκλεπτυσμένων γεύσεων
Ο λέοντας του λογοτύπου της εταιρείας Ανανιάδης δίνει την ιδιότητά του ως όνομα στη νέα σειρά τυροκομικών προϊόντων με σύγχρονη φιλοσοφία. Έτσι απέκτησε η σειρά King of Cheese το brand-name της. Και είναι ακριβώς αυτό το όνομα που ταιριάζει στο ίδιο το προϊόν, με τη σύγχρονη ευρωπαϊκή οπτική των ποικιλιών, την κορυφαία ποιότητα και την premium εμπειρία απόλαυσης που προσφέρει.
Ο έντονος χρωματικός κώδικας επικοινωνεί τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του περιεχομένου κάθε συσκευασίας, με το ίδιο το προϊόν, ως premium κατηγορία, να φυλάσσεται μακριά από την άμεση έκθεσή του, και να περιλαμβάνεται προστατευμένο στη συσκευασία, η οποία φέρει την εικαστική αναπαράστασή του. Το χρώμα του φόντου δημιουργεί την αποκλειστική χρωματική ταυτότητα κάθε προϊοντικής ετικέτας, ενώ και η ίδια η τυπογραφία ακολουθεί πλήρως τη φιλοσοφία των χαρακτηριστικών της σειράς.
Μία συσκευασία για παραδοσιακές σαλάτες με σύγχρονη αισθητική
Η διαμάχη για τον αν λέγονται σαλάτες ή αλοιφές είναι ξεπερασμένη. Έχουμε περάσει από την εποχή της αντίθεσης στην εποχή της σύνθεσης. Γι’ αυτό και το παραδοσιακό, στην προέλευση και την αξία κάθε σαλάτας Ανανιάδη, συνδυάζεται με τη σύγχρονη οπτική του σχεδιασμού της συσκευασίας της.
Ο χρωματικός κώδικας της εταιρικής ταυτότητας προσαρμόζεται στις ανάγκες του δοχείου, με τις σκούρες αποχρώσεις να αγκαλιάζουν και να αναδεικνύουν το φυσικό χρώμα του περιεχομένου. Το εικαστικό περιλαμβάνει και τη φωτογραφική απεικόνιση του προϊόντος σε πρόταση σερβιρίσματος, τονίζοντας στον μέγιστο βαθμό την εμπειρία της οπτικής και της φυσικής απόλαυσης.
Η σύγχρονη αισθητική της συσκευασίας παντρεύεται αρμονικά με τον παραδοσιακό χαρακτήρα της τυπογραφίας στο όνομα κάθε προϊόντος, δημιουργώντας έτσι μία ολοκληρωμένη σύνδεση μεταξύ της ποιότητας του χθες και της εξέλιξής του παραδοσιακού προϊόντος στο σήμερα.
Η Kalimera φαίνεται πάντοτε από το design της
Τα κουτιά Kalimera αποτελούν μία ιδέα της εταιρείας Ανανιάδης, που γεννήθηκε μέσα από την καινοτομία και την ανάγκη εξυπηρέτησης του τουριστικού κλάδου με την παροχή έτοιμων προτάσεων πρωινού που δεν απαιτούν εγκαταστάσεις κουζίνας. Οι δίσκοι πρωινού Kalimera σχεδιάστηκαν από την Artware με εξαιρετική φιλικότητα προς την ανάδειξη του περιεχομένου και την επικοινωνία του μηνύματος της φιλοξενίας στην πιο ποιοτική εκδοχή του.
Από το ίδιο το όνομα, μέχρι το εικαστικό και τον χρωματικό κώδικα του μπλε με τη χρυσή τυπογραφία, οι συσκευασίες των δίσκων πρωινού Kalimera αποπνέουν την ποιότητα του περιεχομένου, στοχεύουν στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών του πελάτη μέσα και από την οπτική επικοινωνία, και διαμορφώνουν την πρακτικότητα σε κάθε επίπεδο.
Σχεδιαστικές εφαρμογές εξειδικευμένης εταιρικής ταυτότητας
Σχεδιάσαμε την εταιρική ταυτότητα της εξειδικευμένης κατηγορίας υπηρεσιών Ananiadis Food Service, με B2B τροφοδοσία προϊόντων. Η ανάδειξη της B2B φιλοσοφίας και η εξειδίκευση, αποτέλεσαν τους βασικούς άξονες του σχεδιαστικού της εταιρικής ταυτότητας. Ζητούμενο της δημιουργίας ήταν η ευέλικτη εφαρμογή της, τόσο σε φυσικό όσο και σε ψηφιακό επίπεδο.
Το πλήθος των τύπων των οχημάτων της εταιρείας Ανανιάδης ενδύθηκε με την εφαρμογή της ανανεωμένης εταιρικής ταυτότητας σε ένα σύγχρονο και οπτικά έντονο σχεδιαστικό. Κυρίαρχη θέση έχουν τα ίδια τα προϊόντα, τα οποία παρουσιάζονται ενδεικτικά στην επιφάνεια του οχήματος, πλαισιώνοντας την τυπογραφία και τον λογότυπο της εταιρικής ταυτότητας που κατέχει την κυρίαρχη οπτικά θέση.