Vitera Tea & Hebs – Σχεδίαση eShop
Η κατασκευή ενός eshop, με τη σχεδίαση και την ανάπτυξή του από καθαρή και μηδενική βάση, μέχρι την ολοκλήρωση, την παράδοση και την επιτυχημένη λειτουργία του ως ηλεκτρονικό κατάστημα, περνάει από συγκεκριμένα στάδια, με το σύνολο του δημιουργικού προσωπικού να είναι πλήρως αφοσιωμένο σε κάθε βήμα της κατασκευής του.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας Vitera ακολούθησε την ολοκλήρωση της σχεδίασης της εταιρικής ταυτότητας για την επιχείρηση, καθώς και τη δημιουργία της προϊοντικής συσκευασίας, με βάση τη φιλοσοφία της και τους στόχους της επιχειρηματικής – εμπορική δράσης της για τη δημιουργία και εμπορία προτάσεων τσαγιών και ροφημάτων βοτάνων. Λειτουργικός στόχος του eshop ήταν η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου της εταιρείας, σύμφωνα με τις εξειδικευμένες προδιαγραφές των προϊόντων, της επιχείρησης και της αγοράς.
Κατασκευή eshop με εξειδίκευση
Κάθε eshop έχει τις δικές του απαιτήσεις, και μέσα από αυτές καθορίζονται τόσο η σχεδίαση του ίδιου του ηλεκτρονικού καταστήματος, όσο και η ανάπτυξη της λειτουργίας της ίδιας της σελίδας ecommerce. Στην περίπτωση της κατασκευής eshop για την επιχείρηση εμπορίας τσαγιών και βοτάνων Vitera, η εξειδικευμένη φύση των προϊόντων καθόρισε την πληροφοριοκεντρική φιλοσοφία της παρουσίασης, αλλά και την αισθητική των εσωτερικών προϊοντικών και πληροφοριακών σελίδων.
Σχεδίαση και κατασκευή eshop
Οι ανάγκες και οι απαιτήσεις της δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος της Vitera καλύφθηκαν πλήρως από την Artware, με τις παρεχόμενες υπηρεσίες: Σχεδίαση και ανάπτυξη eshop, Καλλιτεχνική διεύθυνση δημιουργίας ιστοσελίδας, Μελέτη και ανάλυση ανταγωνισμού και ψηφιακής βάσης κοινού στόχευσης, Στρατηγική σχεδίασης της Εμπειρίας Χρήστη και της Αλληλεπίδρασης (UI/UX Design Strategy), Προϊοντική φωτογράφιση, Δημιουργία ποιοτικού και βελτιστοποιημένο ως προς τις μηχανές αναζήτησης (SEO) περιεχομένου κειμένων, Δημιουργία εικαστικού περιεχομένου και γραφικών, Βελτιστοποίηση εμφάνισης και απόκρισης (Responsive Design & Development) και Στρατηγική Marketing επικοινωνίας και πωλήσεων.
Animated σχεδίαση
Στη δημιουργία ενός eshop, ο κόσμος της εικόνας έχει πολλές όψεις. Η δημιουργία κινούμενης εικόνας αποτελεί ένα από τα πιο αποτελεσματικά μέσα οπτικής επικοινωνίας της πληροφορίας, καθώς συγκεντρώνει την περιεκτικότητα του σχεδίου και αποδίδει την ερμηνεία στην κίνηση. Έτσι, πέρα και από την εφαρμογή της εταιρικής ταυτότητας στην εικαστική δομή του ηλεκτρονικού καταστήματος, η σχεδίαση Animated Visual Content αποτέλεσε τη βάση της γρήγορης και άμεσης επικοινωνίας των emotions που χρησιμοποιούνται για να ταυτοποιήσουν τα προϊόντα και τις ιδιότητές τους.
Φωτογράφιση προϊόντων eshop
Η φωτογραφία αποτελεί βασικό μέρος της δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Με στόχο τόσο την ολοκληρωμένη και σωστή παρουσίαση των προϊόντων Vitera στο ηλεκτρονικό κατάστημά της, όσο και για την απόλυτη ταύτιση εικόνας, φιλοσοφίας και σχεδίασης εντός του ηλεκτρονικού καταστήματος, η καλλιτεχνική διεύθυνση της φωτογραφίας έπαιξε σημαντικό ρόλο τόσο στο εικαστικό, όσο και στο λειτουργικό μέρος, μέσα από την αποτύπωση των προϊοντικών συσκευασιών όσο και μέσα από την οπτική παρουσίαση των ίδιων των προϊόντων.
Quality content, SEO, Marketing, Responsiveness
Για το ηλεκτρονικό κατάστημα της Vitera, η δημιουργία στοχευμένου, πρωτότυπου και ποιοτικού περιεχομένου, σύμφωνα με τη φιλοσοφία, το κοινό στόχευσης και τον χαρακτήρα των ίδιων των προϊόντων, αποτέλεσε τη βασική στρατηγική για τη βέλτιστη επικοινωνία της πληροφορίας, αλλά και για τη στρατηγική του εξειδικευμένου ecommerce marketing.
Προς τούτοις, τα κείμενα του ηλεκτρονικού καταστήματος της Vitera βελτιστοποιήθηκαν ως προς τη στρατηγική Marketing, σύμφωνα με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του κοινού στόχευσης, αλλά και ως προς τη φιλικότητά τους με τις μηχανές αναζήτησης (SEO), ενώ η ενσωμάτωσή τους ακολούθησε με αρμονία τη σχεδιαστική γραμμή.
Για την ανάπτυξη του eshop δόθηκε ιδιαίτερη σημασία στο responsiveness των σελίδων, με ιδιαίτερη φροντίδα για τους επισκέπτες από φορητές συσκευές, ενώ έγινε και ενσωμάτωση όλων των απαιτούμενων εφαρμογών που βοηθούν στην εύκολη και άμεση δημιουργία λογαριασμού, αγορά και ηλεκτρονική πληρωμή.
Ένα υβριδικό ηλεκτρονικό κατάστημα
Ένα eshop δεν έχει απλώς ως στόχο την παρουσίαση προϊόντων προς πώληση και την τυπική συναλλαγή/συνδιαλλαγή με τον επισκέπτη-πελάτη. Η φιλοσοφία πίσω από τη σχεδίαση και την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καταστήματος για την εταιρεία Vitera περιλαμβάνει δύο παράλληλους και αλληλοϋποστηριζόμενους άξονες: Στοχευμένη επικοινωνία και marketing για την εταιρική και προϊοντική παρουσίαση, και Digital Sales Marketing (Μάρκετινγκ Ηλεκτρονικών Πωλήσεων), μέσα από εξειδικευμένο Product Promotion, για την επιτυχημένη μετατροπή της επισκεψιμότητας σε πωλήσεις.
Με αυτόν τον τρόπο, στόχος της κατασκευής του eshop είναι να το κάνει να «επικοινωνεί» και να αλληλοεπιδρά με κάθε τρόπο με τον επισκέπτη. Είτε πρόκειται για call-to-action, είτε για επικοινωνία συναισθήματος, η σχεδίαση του ηλεκτρονικού καταστήματος και η στρατηγική επικοινωνίας καθοδηγούν τον χρήστη στο ιδανικό προϊόν για τη δική του περίπτωση, ενώ το εξειδικευμένο περιεχόμενο τον πληροφορεί για το σύνολο των χαρακτηριστικών και την ποιότητα της επιλογής του.