SCROLL TO TOP

Γήοινος – Σχεδίαση Συσκευασίας

Η εμπορική ετικέτα της σειράς επιτραπέζιων οίνων «Γήοινος» από την Οινοποιία Τσικρικώνη αποτελείται από έξι διαφορετικές εκδοχές προϊόντων. Η Artware προχώρησε στην ανανέωση της εικόνας της σειράς με τον επανασχεδιασμό των ετικετών, στο πλαίσιο μιας δημιουργικής αναπροσαρμογής, ενώ για την αισθητική ολοκλήρωση της θεματικής της ετικέτας, χρησιμοποίησε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της χλωρίδας του τόπου καλλιέργειας αμπέλων, τονίζοντας πως η σειρά των οίνων «Γήοινος» αποτελείται από οίνους Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης Παγγαίου όρους.

Η βασική εικόνα αποτύπωσης της κάθε ετικέτας χαρακτηρίζεται από τη σκιαγράφηση της σιλουέτας ενός -κάθε φορά διαφορετικού- δέντρου του Παγγαίου όρους, το οποίο συνδέεται και με μία ποιητική ελευθερία με τα χαρακτηριστικά της κάθε ποικιλίας που κοσμεί. Το κείμενο των πληροφοριακών δεδομένων του προϊόντος κατέχει διακριτική θέση στο σχέδιο, ενώ την τελευταία λέξη στη διαφοροποίηση της κάθε ετικέτας δίνει η ξεχωριστή πινελιά διαφορετικού χρώματος που συνοδεύει τον γευστικό χαρακτήρα του προϊόντος.

Η σχεδίαση ετικέτας κρασιού «Γήοινος» έχει φιλοξενηθεί στο αρχείο έμπνευσης σχεδιασμού συσκευασίας “Packaging of the World», αλλά και στην έκδοση του “Favorite Design” ως “favourite design”.

packaging of the world 2favourite design 01 1
σχεδίαση-ετικέτας-κρασιού-γήοινος-τσικρικώνης Σχεδίαση ετικέτας κρασιού

Γήοινος, οίνος γης

Ο χρωματικός κώδικας και η εξειδικευμένη υλική ταυτότητα της ετικέτας, αναδεικνύουν το εικαστικό περιεχόμενο και συμβάλλουν στην ολοκληρωμένη επικοινωνία της ταυτότητας του προϊόντος, τόσο μέσα από τα αισθητικά χαρακτηριστικά, όσο και μέσα από τη στρατηγικά τοποθετημένη πληροφορία. Τέλος, ακόμη και η υφή της ετικέτας σχετίζεται άμεσα με το εικαστικό περιεχόμενο και ενισχύσει τη σύνδεσή της με το ίδιο το περιεχόμενο, δίνοντας στον καταναλωτή την πλήρη εμπειρία απόλαυσης σε κάθε βήμα: από την επιλογή του προϊόντος έως την κατανάλωσή του.