Lamb New School Coffee: Summer Edition – Σχεδίαση Συσκευασίας
Η σχεδίαση μίας προϊοντικής συσκευασίας μπορεί να απογειώσει την εμπειρία απόλαυσης. Από την πρώτη στιγμή της μέρας, ο καφές, σε κάθε του μορφή, έχει τη δική του ξεχωριστή θέση στην καθημερινή τελετουργία της απόλαυσης, γι’ αυτό και θα πρέπει να έχει τη δική του ξεχωριστή συσκευασία, που εξυπηρετεί τις ανάγκες της μεταφοράς του, της διατήρησης της ποιότητας και της γεύσης του, αλλά και της ίδιας της οπτικής και φυσικής απόλαυσης.
Αυτό είναι το πλαίσιο σχεδίασης συσκευασίας για της Summer Edition συσκευασίες του LAMB New School Coffee, οι οποίες περιλαμβάνουν τη μεταλλική συσκευασία του Cold Brew καφέ, τα καλοκαιρινά ποτήρια καφέ και κρύων ροφημάτων και τη συσκευασία των 10 τεμαχίων κάψουλας του LAMB New School Coffee. Το καλοκαιρινό concept του LAMB New School Coffee ζητούσε το δικό του special packaging design, για να επικοινωνήσει τη φρεσκάδα της γεύσης του, να προβάλει τα σύγχρονα χαρακτηριστικά της αντίληψης και την ποιότητα της παρασκευής των προϊόντων του, και να προσφέρει μία ολοκληρωμένη εμπειρία απόλαυσης στον πελάτη, από την πρώτη στιγμή που θα κρατήσει τη συσκευασία στα χέρια του, μέχρι και την κατανάλωση του περιεχομένου.


Σχεδιάζοντας τη συσκευασία του κρύου καφέ από τη βάση της
Η επιλογή του καθαρού ασημένιου μεταλλικού κουτιού της συσκευασίας τονίζει την καθαρότητα του περιεχομένου και τη δροσερή απόλαυσή του. Το αίσθημα αυτό υπογραμμίζεται και από τον λευκό φόντο της ετικέτας, ο οποίος δημιουργεί τη βάση της οπτικής μετάβασης στο εικαστικό περιεχόμενο της σχεδίασης της συσκευασίας του κρύου καφέ. Ως λευκός καμβάς, η ετικέτα αναδεικνύει τις πληροφορίες εικόνας και τυπογραφίας, οι οποίες αποτυπώνονται σε έναν εκλεπτυσμένο συνδυασμό του χρυσού και του ροζ.
Στη σχεδίαση της συσκευασίας για το Cold Brew του LAMB New School Coffee, ο χρωματικός κώδικα της πληροφορίας, με το κυρίαρχο ανάγλυφο χρυσό και το ροζ, υπογραμμίζει την ποιότητα του προϊόντος, δίνοντας την αίσθηση μίας premium εμπειρίας, δένοντας παράλληλα αρμονικά με το λευκό και το χρυσό της εταιρικής ταυτότητας. Οι αισθητικές λεπτομέρειες, με την παρουσία ρόμβων, πλαισιώνουν την πληροφορία στο σχεδιαστικό της συσκευασίας, και οδηγούν την οπτική εστίαση τόσο στον εταιρικό λογότυπο, όσο και στην ονομασία του ίδιου το προϊόντος, αποτελώντας έτσι τις νοητές γραμμές του πλαισίου της οπτικής απόλαυσης.

Σχεδίαση καλοκαιρινού ποτηριού καφέ και κρύων ροφημάτων
Η καλοκαιρινή απόλαυση βρίσκεται αποτυπωμένη στον σχεδιασμό ενός ποτηριού καφέ που μπορεί να αναδείξει τις γεύσεις μέσα από την οπτική ταυτότητά του. Ένας λευκός καμβάς στον φόντο του ποτηριού, δίνει ελευθερία στη σχεδίαση και επιτρέπει την ανάδειξη των εικαστικών της συσκευασίας. Οι χρωματικοί συνδυασμοί των ανοιχτών αποχρώσεων του κίτρινου, του ροζ και του γαλάζιου δίνουν την αίσθηση της φρεσκάδας και της δροσιάς. Το εικαστικό του ποτηριού ακολουθεί την αίσθηση του καλοκαιρινού concept, με τη διατύπωση “Summer edition” να κυριαρχεί στον κάθετο άξονα του μέσου της συσκευασίας.
Η σχεδίαση συσκευασίας των καλοκαιρινών ποτηριών καφέ και ροφημάτων του LAMB New School Coffee προσαρμόστηκε σε 3 μεγέθη των 8, 12 και 16oz, ενώ παράλληλα σχεδιάστηκε και η αντίστοιχη βάση δύο ποτηριών, με ενιαία χαρακτηριστικά εικαστικής ταυτότητας που δημιουργούν ένα ενιαίο και ολοκληρωμένο σύνολο.

Σχεδίαση συσκευασίας για κάψουλες καφέ
Οι κάψουλες καφέ συμπυκνώνουν τη γεύση και την απόλαυση. Ακριβώς το ίδιο κάνει και το εικαστικό της σχεδίασης συσκευασίας για τις κάψουλες καφέ του LAMB New School Coffee. Η πρακτική συσκευασία των 10 τεμαχίων κάψουλας ακολουθεί την οριζόντια δομή της πληροφορίας, με την εταιρική ταυτότητα και την βασική πληροφορία της ποσότητας και της ποικιλίας να παρουσιάζονται στις δύο κύριες απέναντι πλευρές, ενώ στις άλλες δύο πλευρές της συσκευασίας βρίσκονται οι χρηστικές πληροφορίες του προϊόντος και το λεκτικό μοτίβο “Third wave coffee shop & education lab”.