SCROLL TO TOP

Epicure – Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας

Στην Artware ανατέθηκε η σχεδίαση εταιρικής ταυτότητας για ένα νέο και μοναδικό εστιατόριο στην Καβάλα, με προαπαιτούμενη την ανάγκη επικοινωνίας της μοναδικής φιλοσοφίας και του εκλεπτυσμένου στυλ, που έχουν ως βάση τους την ουσία ενός intellectual ύφους και ενός βαθύτερου φιλοσοφικού υπόβαθρου.

Θεωρείται ως μια μοναδική περίπτωση, και πράγματι το εστιατόριο Epicure στην Καβάλα είναι διακοσμημένο με τη μοναδικότητα της αισθητικής και της φιλοσοφίας, τόσο στην πρακτική του υπόσταση, ως ένα μέρος για να απολαύσετε το γεύμα σας, όσο και επικοινωνιακά, ως εταιρική ταυτότητα. Ο Επίκουρος, και η θεωρία του για τις ηδονές, μετατρέπεται με την πάροδο του χρόνου στον φιλοσοφημένο «epicure», δηλαδή σε έναν εκλεπτυσμένο άνθρωπο που ξέρει πώς να απολαύσει τη ζωή του, και έτσι το Epicure παίρνει ένα όνομα που αρμόζει στο σύνολο της φιλοσοφίας, αλλά και της αισθητικής του ίδιου του χώρου. Ή άλλως, το concept στο οποίο η μετάβαση από τον φιλόσοφο Επίκουρο, στη λέξη «epicure», που υπογραμμίζει τη σημασία της απόλαυσης της πολυτέλειας και της αισθητικής των απολαύσεων, ως ένα ζωτικής σημασίας κομμάτι στη ζωή του ανθρώπου, θα έπρεπε να απεικονιστεί με σαφήνεια στον λογότυπο και να διατρέξει ολόκληρη την εταιρική ταυτότητα του εστιατορίου. Με απλά λόγια, στόχος μας ήταν να σχεδιάσουμε μια εταιρική ταυτότητα με μια ολοκληρωμένη φιλοσοφία και ένα μοναδικό brand εστιατορίου, που θα περιλαμβάνει αυτή τη μοναδική ουσία των νοημάτων.

Το θεωρητικό υπόβαθρο του ονόματος Epicure, που δόθηκε από την Artware, και ο εμπνευσμένος αρχιτεκτονικός σχεδιασμός της Urban Soul Project ήταν οι κύριες πηγές έμπνευσης για τη δημιουργική ομάδα μας. Έτσι, οι χαρακτηριστικές καμπύλες του εσωτερικού σχεδιασμού αποτελούν το κύριο θέμα της οπτικής ταυτότητας. Ακόμη, στα πρόσθετα χαρακτηριστικά του λογότυπου, περιλαμβάνεται η μετρική / φωνητική αξία των γραμμάτων του ονόματος, ή οποία όχι μόνο χρηστικά υποδηλώνει τη σωστή προφορά του, αλλά δημιουργούν επίσης και έναν άμεσο σύνδεσμο με τη βασική φιλοσοφία προέλευσης, ως τρόπο ζωής. Τέλος, το χρώμα και η προσέγγιση της σχεδίασης υπογραμμίζουν και επικοινωνούν χαρακτηριστικά το σαφές αυτό μήνυμα.

Μετά την ολοκλήρωση σχεδιασμού, η εταιρική ταυτότητα του Epicure εφαρμόστηκε στα ειδικά σχεδιασμένα ξύλινα καλύμματα των καταλόγων του καταστήματος, στον εξοπλισμό του εστιατορίου, στα εταιρικά ενδύματα και στις στολές, καθώς και στο σύνολο του επικοινωνιακού υλικού.