Egnatia Aviation – Editorial
Η Artware παρέδωσε την ανανεωμένη οπτική ταυτότητα της Egnatia Aviation, η οποία ολοκληρώθηκε με την προσθήκη ενός ενσωματωμένου οπτικού επικοινωνιακού κώδικα και μίας νέας στρατηγικής μάρκετινγκ, με στόχο την επιτυχημένη και στοχευμένη επικοινωνία της.
Θεωρώντας την εφαρμογή της ταυτότητας της Egnatia Aviation ως μια απαιτητική διαδικασία, η οποία απαιτεί ιδιαίτερη ευελιξία ως προς την προσαρμογής της, δημιουργήσαμε ένα Εγχειρίδιο Εταιρικής Ταυτότητας, ή, πιο απλά, ενός πλήρους οδηγού, ο οποίος παρέχει όλες τις απαραίτητες οδηγίες, αλλά και εφαρμοσμένα παραδείγματα, με στόχο να διασφαλίσουμε τα άψογα αποτελέσματα κάθε πιθανού σεναρίου.

Δημιουργία ενός ολοκληρωμένου εγχειρίδιου εταιρικής ταυτότητας
Τα Brand Guidelines, ή αλλιώς “Οδηγός της εταιρικής ταυτότητας”, είναι ένα εργαλείο αναφοράς, το οποίο βοηθάει τον πελάτη μας να διατηρήσει μια ομογενοποιημένη εικόνα της επωνυμίας της επιχείρησής τους. Με άλλα λόγια, είναι ένα βιβλίο οδηγιών, το οποίο κωδικοποιεί τους σωστούς τρόπους παρουσίασης της συγκεκριμένης εταιρείας στο κοινό της.
Σε αυτόν τον οδηγό ο πελάτης μας μπορεί να βρει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τον ορθό τρόπο χρήσης των συστατικών στοιχείων της ταυτότητας, της εικόνας και της φιλοσοφίας της εταιρείας του, με τον πιο ολοκληρωμένο τρόπο.
Η θήκη είναι χειροποίητη και εμπνευσμένη από την ίδια την εταιρική ταυτότητα. Το χαρτί που χρησιμοποιήσαμε ήταν το Curious Matter Adiron Blue της εταιρείας «Χαρτιά Περακάκης».