Featured projects
Σχεδιασμός και κατασκευή eshop για την εταιρεία πώλησης υποδημάτων enjoy, δημιουργώντας ένα ανταγωνιστικό ηλεκτρονικό κατάστημα που κερδίζει τις εντυπώσεις με αισθητική, λειτουργικότητα και έξυπνη δομή, αναβαθμίζοντας την εμπειρία χρήστη, και μετατρέπει την επισκεψιμότητα σε πωλήσεις.
Σχεδιασμός και κατασκευή της ιστοσελίδας του brand περιποίησης ποδιών Podia, συνδυάζοντας web design, web development, επαγγελματική φωτογράφιση, γραφιστική σχεδίαση και εξειδικευμένα κείμενα.
Σχεδιασμός ιστοσελίδας για την Digitale, ένα από τα σημαντικότερα Digital Marketing Agency στην Ελλάδα, με ένα νέο website που στοχεύει στην ολοκληρωμένη παρουσίαση του εταιρικού προφίλ, της φιλοσοφίας και των υπηρεσιών, υπογραμμίζοντας τα οφέλη, και μετατρέποντας τον επισκέπτη σε νέο πελάτη.
Σχεδιασμός ιστοσελίδας για την EKA Hellas με τη μορφή ενός ολοκληρωμένου «οικοσυστήματος» που στοχεύει στην ολοκληρωμένη παρουσίαση της πληροφορίας, την ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών της εταιρείας, των υπηρεσιών και των προϊόντων της μέσα από την ιστοσελίδα, και τη στοχευμένη προσέλκυση νέων πελατών.
Branding για δικηγορική εταιρεία από το λατινικό Ratio στη σύγχρονη φιλοσοφία παροχής σύγχρονων και ολοκληρωμένων νομικών υπηρεσιών. Μία εξειδικευμένη εταιρική ταυτότητα που ενισχύει την αίσθηση της τεχνογνωσίας μέσω της αισθητικής του σχεδιασμού.
Ένα κόσμημα χρειάζεται την ιδανική του προθήκη στο φυσικό κατάστημα και την εξειδικευμένη σχεδίαση του eShop του. Το eCommerce design και η στρατηγική οπτικού marketing συνδυάζονται για το eShop του κοσμηματοπωλείου Tsinekidis.
Σχεδίαση συσκευασίας για ένα κουτί πίτσας με τη δική του ταυτότητα απόλαυσης. Από την έμπνευση, μέσα από την εταιρική ταυτότητα, μέχρι τον σχεδιασμό της συσκευασίας, η δημιουργική διαδικασία έχει στόχο την οπτική απόλαυση.
Όταν η αισθητική της εταιρικής ταυτότητας και της συσκευασίας περνά στο web design, το αποτέλεσμα του web development ξορκίζει το “oblivion” της λήθης και αναδεικνύει το προϊόν Oblivion μέσα από την ψηφιακή οπτική επικοινωνία της ιστοσελίδας.
Έπιπλα για το σπίτι, ή ένα σπίτι για τα έπιπλα; Και τα δύο, με τη σχεδίαση του ηλεκτρονικού καταστήματος για την εταιρεία επίπλων Istikbal Kimerland, με αισθητική που συμβαδίζει με οπτικό marketing, και web development που διαχειρίζεται εύκολα την τεράστια βάση δεδομένων.
Ένα eshop ξεχωρίζει για την εικόνα και τη φιλοσοφία του μέσα από την αισθητική του web design και για τη λειτουργικότητά του μέσα από το web development. Για το ηλεκτρονικό κατάστημα Ξηρών Καρπών Ιωάννης Χατζηαβραμίδης, το αποτέλεσμα ήταν απολαυστικό, όπως και τα προϊόντα του.