Podia Footcare
Η Podia, κορυφαία εταιρεία φαρμακευτικών και καλλυντικών προϊόντων περιποίησης ποδιών, ανανέωσε τον Σχεδιασμό Ιστοσελίδας της με τη βοήθεια της Artware. Το νέο website καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες παρουσίασης και προβολής προϊόντων, B2B υπηρεσιών και εταιρικής ταυτότητας, ενσωματώνοντας καινοτόμο web design, development, εικαστικό περιεχόμενο, εξειδικευμένα κείμενα και φωτογράφιση προϊόντων.
Έρευνα και στρατηγική
Για τη νέα ιστοσελίδα της Podia, συνεργαστήκαμε με τη Digitale σε έρευνα, μελέτη αναγκών και στρατηγική marketing. Καταρτίσαμε ένα sitemap, σχεδιάσαμε wireframes για το περιεχόμενο των σελίδων και επιλέξαμε σύγχρονη αισθητική που συμβαδίζει με την εταιρική ταυτότητα. Εφαρμόσαμε πολλαπλό ενεργό filtering για δυναμική παρουσίαση των προϊόντων στον Σχεδιασμό Ιστοσελίδας.
Διπλό κοινό στόχευσης
Η νέα ιστοσελίδα της Podia εστιάζει τόσο στους καταναλωτές, οδηγώντας τους στο Skroutz ή στο κοντινό φαρμακείο, όσο και στους επαγγελματίες του χώρου, με B2B φιλοσοφία. Τα προϊόντα ομαδοποιήθηκαν ανά Ανάγκες και Ρουτίνες φροντίδας ποδιών, ενώ δημιουργήθηκαν εξειδικευμένες B2B υποσελίδες με στοχευμένο περιεχόμενο για επαγγελματίες της φροντίδας και περιποίησης άκρων.
100% Custom Web Design
Η νέα ιστοσελίδα της Podia ακολούθησε μια προσεκτικά σχεδιασμένη στρατηγική, συμπεριλαμβάνοντας σύγχρονη αισθητική, εξειδικευμένα προϊόντα, εταιρική ταυτότητα και βελτιστοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής. Η συμβατότητα του custom design με την υλοποίηση σε WordPress και οι δυναμικές λύσεις αλληλεπίδρασης καθιστούν το νέο website ένα πολυχρηστικό εργαλείο επικοινωνίας. Στη συνέχεια, η στρατηγική σχεδίαση των σημείων τοποθέτησης του περιεχομένου βελτιστοποίησε το αποτέλεσμα, δημιουργώντας ένα οπτικό σύνολο με εξαιρετική αισθητική και λειτουργικότητα.
Ολοκληρωμένη Εμπειρία
Η νέα ιστοσελίδα της Podia επικεντρώνεται σε λειτουργικότητα και εμπειρία χρήστη. Βασισμένη στο WordPress, προσφέρει συμβατότητα με όλες τις συσκευές, ενώ το δυναμικό filtering και search βοηθούν τους επισκέπτες να βρουν γρήγορα τα επιθυμητά προϊόντα, προσφέροντας μια εξατομικευμένη εμπειρία.
Περιεχόμενο που συναρπάζει
Η νέα ιστοσελίδα της Podia περιλαμβάνει 3 βασικά στοιχεία: κείμενα, επαγγελματικές φωτογραφίες και γραφιστικό σχεδιασμό. Τα κείμενα ακολουθούν 3 επίπεδα επικοινωνίας, εστιάζοντας στα προϊόντα, τις ανάγκες των πελατών και τις B2B υποσελίδες. Η φωτογράφιση αναδεικνύει τα προϊόντα, ενώ ο γραφιστικός σχεδιασμός βοηθά στην άμεση επικοινωνία της πληροφορίας.