Lakidis – Σχεδίαση & Κατασκευή Ιστοσελίδας
Η Σχεδίαση & κατασκευή ιστοσελίδας για μια εταιρεία που διαθέτει μεγάλο αριθμό εξειδικευμένων επαγγελματικών προϊόντων επεξεργασίας τροφίμων, πρέπει να έχουμε κατά νου τρεις βασικές παραμέτρους: Προσαρμοσμένη σχεδίαση ιστοσελίδων, στοχευμένο κοινό και εκτεταμένη διαχείριση δεδομένων.
Αυτή ακριβώς ήταν η περίπτωση της σχεδίασης και κατασκευής της νέας ιστοσελίδας για την εταιρεία βιομηχανικών λύσεων επεξεργασίας τροφίμων Λακίδης Α.Β.Ε.Ε.. Λαμβάνοντας υπόψη τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του πελάτη, καθίσταται σαφές ότι ο ιστότοπος θα πρέπει να αντικατοπτρίζει, αλλά και να εξυπηρετεί, το status μιας υπερσύγχρονης γραμμής παραγωγής, αλλά και την απαράμιλλη ικανότητα για τη δημιουργία καινοτόμων και εξειδικευμένων προϊόντων, ενώ παράλληλα θα πρέπει να γίνεται σαφές ότι η Λακίδης Α.Β.Ε.Ε. έχει καθιερωθεί ως κορυφαία εταιρεία στον τομέα των βιομηχανικών μηχανημάτων επεξεργασίας τροφίμων, διαθέτοντας δίκτυο αντιπροσώπων που εκτείνεται σε περισσότερες από 12 χώρες.
Μια μοναδική εμπειρία για τον επισκέπτη
Κάθε επαγγελματίας στον τομέα της επεξεργασίας τροφίμων αναζητά συγκεκριμένες λεπτομέρειες στην παρουσίαση των προϊόντων, αλλά και εύκολη πρόσβαση στο πλήθος των εξειδικευμένων χαρακτηριστικών τους. Ως εκ τούτου, για τη δημιουργία μίας ιστοσελίδας που θα εξυπηρετεί τις ως άνω προϋποθέσεις, η Artware προχώρησε σε μια εκτεταμένη κατηγοριοποίηση των προϊόντων, με παράλληλη εφαρμογή φίλτρων αναζήτησης. Και είναι μάλλον περισσότερο από προφανές ότι αυτές οι λειτουργίες είναι διαθέσιμες τόσο στην έκδοση για σταθερούς υπολογιστές όσο και σε εκείνη για κινητά.
Αναλύσαμε τα δεδομένα και τις τιμές τους, και στη συνέχεια διαμορφώσαμε το concept και τη στρατηγική πίσω από το ψηφιακό προφίλ της Λακίδης Α.Β.Ε.Ε.. Με αυτόν τον τρόπο, η ιστοσελίδα αντικατοπτρίζει την εξέχουσα θέση της εταιρείας στον τομέα δραστηριότητάς της και προωθεί τις εντυπωσιακές σειρές των προϊόντων της, μέσω των ποιοτικών χαρακτηριστικών και της ολοκληρωμένη παρουσίασής τους.
Η Σχεδίαση & Κατασκευή Ιστοσελίδας της εταιρείας πραγματοποιήθηκε με βάση τη φιλοσοφία που έχει στον πυρήνα της τα χαρακτηριστικά του ίδιου του προϊόντος. Έτσι, χρησιμοποιήσαμε ενεργό φιλτράρισμα προϊόντων, εκτεταμένη κατηγοριοποίηση και ποιοτική παρουσίαση των χαρακτηριστικών τους. Έτσι ο επισκέπτης έχει πρόσβαση σε όλες τις επιθυμητές πληροφορίες μέσω μιας εύχρηστης αναζήτησης, τόσο ως προς τον τύπο, όσο και ως προς τα χαρακτηριστικά του ζητούμενου προϊόντος.
Ποιοτικό περιεχόμενο και στοχευμένες πληροφορίες
Ο στόχος της νέας ιστοσελίδας ήταν η ολοκληρωμένη, αλλά και εξειδικευμένη παρουσίαση της ταυτότητας της εταιρείας, η ανάδειξη της καθοριστικής εγχώριας και διεθνούς παρουσίας της, καθώς και η προβολή των κορυφαίων και αποκλειστικών χαρακτηριστικών των προϊόντων και των υπηρεσιών της, με ιδιαίτερη στόχευση στους επαγγελματίες του χώρου. Και όλα αυτά, με την ελάχιστη δυνατή ανάμειξη και κατασπατάληση του χρόνου του πελάτη μας σε όλα στάδια της δημιουργίας.