Εκλεκτά της Γης – Σχεδίαση eshop
Είναι γεγονός ότι το 2019 αποτέλεσε τη χρονιά κατά την οποία οι περισσότερες εταιρείες παροχής υπηρεσιών πώλησης τροφίμων πέρασαν το κατώφλι του ηλεκτρονικού εμπορίου, δημιουργώντας το δικό τους εξειδικευμένο ηλεκτρονικό κατάστημα. Το eshop Εκλεκτά της Γης αποτέλεσε μία χαρακτηριστική περίπτωση της παραπάνω κατηγορίας, προκαλώντας την Artware να σχεδιάσει και να αναπτύξει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θα φιλοξενεί τις φυσικές, διατροφικές προτάσεις τους για καταναλωτές που αναζητούν την υγιεινή διατροφή και τα φυσικά προϊόντα στο τραπέζι τους.
Η σχεδίαση και η κατασκευή eshop Εκλεκτά της Γης περιστράφηκε γύρω από δύο στρατηγικούς άξονες: Αφ’ ενός, η ειδική ταυτότητα των προϊόντων (με αντίστοιχη παρουσίαση) και, αφ’ ετέρου, η πιστή εξυπηρέτηση πελατών, με ένα απλό, φιλικό και ασφαλής τρόπος, σε παρόμοια διαδικασία με εκείνη που πραγματοποιείται σε ένα φυσικό κατάστημα. Με τη διασφάλιση των ως άνω παραμέτρων, η πρόσθετη πρόκληση ήταν να προσαρμόσουμε το τελικό ψηφιακό αποτέλεσμα της σχεδίασης σε ένα πλήρως λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημα, με ισχυρή αναφορά ταυτότητας, βελτιστοποιημένη παραμετροποίηση SEO και ενεργή ενσωμάτωση στα κοινωνικά μέσα.
Αναφορά στην Εταιρική Ταυτότητα μέσω του eshop
Υπάρχει ένα βαθύτερο νόημα στη εταιρική ταυτότητα Εκλεκτά της Γης. Λέξη προς λέξη το όνομα δείχνει ότι τα φυσικά προϊόντα που διαθέτει το ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελούν τα ποιοτικότερα «δώρα» της γης, αλλά ταυτόχρονα υποδηλώνει τον χαρακτήρα της επιλεκτικότητας για τη διασφάλιση των ποιοτικότερων προϊόντων. Και αυτή ακριβώς θέλαμε να είναι αίσθηση που βιώνει ο επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματος κατά τη διαδικασία αγοράς, μέσα από την απλότητα και την εικαστική ταυτότητα του διάκοσμου του καταστήματος.
Σχεδίαση και ανάπτυξη με βάση τα προϊόντα
Δεδομένου ότι τα προϊόντα έχουν τον κυρίαρχο ρόλο, όχι μόνο στην εμπορική ταυτότητα αλλά και στον πυρήνα της φιλοσοφίας της εταιρείας, θα έπρεπε να καταλάβουν και την αντίστοιχη, κυρίαρχη θέση τους στον σχεδιασμό του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Η έξυπνη τοποθέτηση τους εντός των κομψών και πρακτικών πλαισίων τους, η σαφής παρουσίασή τους και η εξειδικευμένη πολλαπλή κατηγοριοποίησή τους, παρέχουν στο ηλεκτρονικό κατάστημα όχι μόνο μερικά χρηστικά εργαλεία, αλλά και την οπτική ταυτότητα που κάνει την αισθητική και ποιοτική διαφορά.
100% λειτουργικότητα με εστίαση στις πωλήσεις
Με μία εμφάνιση η οποία -κυριολεκτικά και μεταφορικά- ανοίγει την όρεξη στον επισκέπτη και με τον σχεδιασμό να αναδεικνύει την ταυτότητα και τα προϊόντα μέσα από την καθαρότητά του, προχωρήσαμε στην ανάπτυξη ενός 100% λειτουργικού ηλεκτρονικού καταστήματος, με πρακτική διάρθρωση προϊοντικών υποσελίδων, ενσωματωμένο GDPR, διαδικτυακές πληρωμές και εφαρμογές αποστολής. Η διαδικασία κατηγοριοποίησης των προϊόντων προσφέρει ένα φιλικό περιβάλλον, τόσο για τον επισκέπτη και εν δυνάμει πελάτη, όσο και για τον ίδιο τον διαχειριστή. Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο ποιοτικό περιεχόμενο, αλλά και στην αλληλεπίδραση και επικοινωνία με το ηλεκτρονικό κατάστημα, τόσο με την ενσωμάτωση υποσελίδας blogging, όσο και με την πρακτική σύνδεση με τα κοινωνικά δίκτυα, αντίστοιχα.
Ένας κώδικας κρυμμένος στο περιεχόμενο
Είναι σημαντικό να γίνει μια άλλη αναφορά στη στρατηγική πίσω από τη σχεδίαση του eshop eklekta.gr. Η επιλογή των χρωμάτων, αλλά και οι γραμμές των πλαισίων, επιλέχθηκαν για να παρουσιάσουν το ίδιο το προϊόν, κυρίαρχο, στο δικό του ψηφιακό «ράφι», αλλά και να το συνδέσουν απευθείας οπτικά με την ποιότητα του φυσικού προϊόντος. Αυτός ο πρακτικός οπτικός κώδικας, στη βάση και του μάρκετινγκ, συνδυάζει το σχεδιαστικό και εικαστικό πλαίσιο με τις προϊοντικές πληροφορίες και μεταφέρει το μήνυμά τους στον επισκέπτη με τον πιο ευθύ και ολοκληρωμένο τρόπο.