Κατασκευή eshop Inikon
Η κατασκευή ενός e-shop μοιάζει πολύ με το DIY στην προετοιμασία του, με τη μόνη διαφορά ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν μπορεί να είναι και τόσο εύκολα στο Yourself. Η σχεδίαση και η ανάπτυξη του e-shop απαιτεί έλεγχο και ακρίβεια όλων των παραμέτρων που θα πρέπει να διαθέτει, καθώς και εξειδικευμένα εργαλεία στην κατασκευή του. Έτσι λειτουργήσαμε και για τη δημιουργία του e-shop των DIY προϊόντων της εταιρείας σιδήρου Inikon.
Η Artware προχώρησε στην ανάλυση των δεδομένων της εταιρείας και της εξέλιξής της, έπειτα από την αντίστοιχη διεργασία σχεδίασης και κατασκευής της εταιρικής ιστοσελίδας της. Ακολούθησε η έρευνα στον τομέα του ανταγωνισμού, η καταγραφή και ταυτοποίηση των προϊόντων, αλλά και η κατηγοριοποίηση και η σχεδίαση των κατηγοριών. Με την ολοκλήρωση της σχεδίασης του ηλεκτρονικού καταστήματος, προχωρήσαμε στην ανάπτυξή του, με κύριο άξονα την ανάδειξη των ίδιων των προϊόντων. Έτσι, ο επισκέπτης του e-shop έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί στις κατηγορίες και στα προϊόντα DIY, φιλτράροντας, αναζητώντας ή απλά πραγματοποιώντας την επιλογή του μέσα από το εύχρηστο μενού του ηλεκτρονικού καταστήματος και τα στρατηγικά τοποθετημένα προϊόντα στην αρχική του σελίδα.
Για τη δημιουργία του e-shop πραγματοποιήθηκαν τα ακόλουθα βήματα:
- Εκτεταμένα brief με τον πελάτη, για τον συνολικό προσδιορισμό των εξειδικευμένων αναγκών
- Έρευνα και διαχείριση πληροφοριών εταιρείας και προϊόντων
- Έρευνα και μελέτη δεδομένων για τον προσδιορισμό των παραμέτρων παρουσίασης
- Αναλυτική καταλογογράφηση του συνόλου των προϊόντων και διαμόρφωση προϊοντικών ομάδων και αντίστοιχων σελίδων
- Έρευνα του ανταγωνισμού σύμφωνα και τις επιμέρους παραμέτρους εμπορικής στόχευσης
- Προσαρμογή των δεδομένων μέσα από την εστίαση στο target group
- Εξειδικευμένη σχεδίαση της δομής κάθε σελίδας, υποσελίδας και χρηστικών εφαρμογών του ηλεκτρονικού καταστήματος
- Δημιουργία νέου πρωτότυπου περιεχομένου για την ιστοσελίδα
- Συμπληρωματική συγγραφή content για επιμέρους εφαρμογή
- Ανάπτυξη κατηγοριοποίησης και ευρετηρίου
- Εισαγωγή των προϊόντων και των συνοδευτικών πληροφοριών τους
- Βελτιστοποίηση της στρατηγικής παρουσίασης της πληροφορίας, των προϊόντων και των υπηρεσιών
- Ανάπτυξη, βελτιστοποίηση, προσαρμογή responsiveness, εφαρμογή SEO και SSL
- Διενέργεια πολλαπλών ελέγχων απρόσκοπτης λειτουργίας