SCROLL TO TOP
Ένα «εύγε» από τα ΕΒΓΕ
Ένα «εύγε» από τα ΕΒΓΕ

    Ένα «εύγε» από τα ΕΒΓΕ

    …για το web design του “Print Odyssey” by Artware

    Κάποιες φορές, όταν σου λένε «έβγε», δεν ξέρεις αν είναι το «εύγε» της επιβράβευσης ή το παραφθαρμένο εκείνο «έβγα έξω», όπως έπαιξε τόσο πολύ στις παλιές ελληνικές ταινίες, σαν κατάρα του OCD ή σαν αφορμή για γέλιο. Εν προκειμένω, για την Artware ήταν «εύγε» αυτό το «έβγε» για τα ΕΒΓΕ, δηλαδή τα Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής και Εικονογράφησης. Ένα εύγε από τα ΕΒΓΕ που έκανε την Artware να βρεθεί αυτό το Σαββατοκύριακο στη Θεσσαλονίκη, στο Μέγαρο Μουσικής, για την παραλαβή του βραβείου σχεδίασης της ιστοσελίδας Print Odyssey. Μίας ιστοσελίδας που αποτελεί το πρότυπο ενός ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος, περιλαμβάνοντας όχι μόνο τη διεργασία μιας εμπορικής δραστηριότητας, αλλά και την ολοκληρωμένη παρουσίαση τόσο της εταιρείας πίσω από αυτό και του συνόλου των υπηρεσιών που προσφέρει.

    «Είναι απλό να λες ότι σχεδιάζεις κάτι και έπειτα να του δίνεις ψηφιακή σάρκα και οστά». Ισχύει; Προφανώς και όχι. Ακόμη κι αν κάποιος περιμένει να ακούσει πως στην πράξη είναι δύσκολο, η όλη πρόκληση εντοπίζεται πάντα στην ιδέα, πίσω  από τη διατύπωση, μέχρι την υλοποίηση. Γιατί στη βάση της η σύλληψη της ιδέας, η σχεδίαση και η υλοποίηση, αποτελούνται από τα δικά τους επιμέρους βήματα. Από τη συγκέντρωση των πληροφοριών και τα αλλεπάλληλα brief με τον πελάτη, τη συγκέντρωση των δεδομένων, τα τσαλακωμένα χαρτιά στην ανακύκλωση και τα επιλεγμένα αρχεία της έγκρισης, μέχρι την τελική δημιουργία. Κι αν όλα αυτά μοιάζουν απλά μια καλά οργανωμένη διαδικασία, στην ουσία τους είναι ένα τελετουργικό που υπηρετεί τους θεούς και τους δαίμονες της δημιουργίας. Αλλά, ας προσεγγίσουμε λιγάκι τη δική μας «Ιθάκη» του Print Odyssey.

    Με βάση την ίδια την εταιρική ταυτότητα και τις γραμμές σχεδίασης, εμπνευσμένες από το concept των καινοτόμων συσκευασιών που λειτουργούν ως «kit τυπογραφικής επιβίωσης» στην οδύσσεια αυτής της επαγγελματικής αυτής κατηγορίας, αλλά και με άξονα την εξειδικευμένη φωτογράφιση δειγμάτων, προϊόντων και συσκευασιών από την Artware, το Print Odyssey απέκτησε το ανανεωμένο ηλεκτρονικού του κατάστημα, με custom web design και νέα οπτική. Σκοπός της σχεδίασης και της ανάπτυξης ήταν να απομονώσουμε από όλη την «Οδύσσεια» αυτή την απόλαυση της «Ιθάκης», έτσι ώστε ο επισκέπτης να μπορεί να πραγματοποιήσει εύκολα, ευχάριστα και αξιόπιστα τη συναλλαγή του. Έτσι, πέρα από τα  ευκόλως εννοούμενα χαρακτηριστικά ασφάλειας και απορρήτου, αλλά και προσαρμοστικότητας σε κάθε τύπο συσκευής και πρόγραμμα προσπέλασης, ο ιστότοπος φιλοξενεί στον διάκοσμό του όλα εκείνα τα βασικά συστατικά της ταυτότητας του Print Odyssey, αλλά και εφαρμογές ευκολίας, όπως για παράδειγμα τoν υπολογισμό του οικονομικού οφέλους του πελάτη, μέσα από την πιθανή συνεργασία του με το Print Odyssey, σύμφωνα με τα αποκλειστικά χαρακτηριστικά της δικής του επιχείρησης.

    Έτσι, το concept της σχεδίασης, ως σύνολο, μας οδήγησε με μεγάλη χαρά στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης για την παραλαβή του βραβείου ΕΒΓΕ. Κι αυτό δεν μας παίρνει να το χαρακτηρίσουμε ως «Οδύσσεια», εκτός αν υπολογίσουμε την …ομίχλη κατά τις πρωινές ώρες της επιστροφής μας. Για εμάς όμως, η όλη διοργάνωση ήταν μια εμπειρία ξεχωριστή ως προς το συναίσθημα και τη σημασία της, και τα δύο πλαισιωμένα από την άριστη φροντίδα διοργανωτών και συντελεστών, που περιλάμβανε κάθε συστατικό της απόλαυσης. Τί σημαίνει όμως για εμάς αυτό το «εύγε» των ΕΒΓΕ; Είναι απλό. Δεν είναι τόσο η ίδια η σημαντική διάκριση που μας κάνει να νοιώθουμε τη δικαίωση, όσο  το να βλέπουμε τις θετικές αντιδράσεις του κόσμου για το αποτέλεσμα ενός project που πέρασε από τα χέρια της δημιουργικής ομάδας της Artware. Είναι οι άνθρωποι που έχουν τη μεγαλύτερη σημασία, πέρα από κάθε σημαντική επιβράβευση. Από τον ίδιο τον πελάτη μας, μέχρι τα χαμογελαστά πρόσωπα που είχαν να κάνουν το δικό τους σχόλιο σε αυτό που αντίκριζαν. Έτσι κι αλλιώς και η  Artware είναι οι άνθρωποί της· μία δημιουργική ομάδα που κάθε εξειδικευμένη μονάδα της συμβάλλει με γνώση και πάθος στο συλλογικό τελικό αποτέλεσμα.

    Για την Artware,

    Νίκος Σαββόπουλος / Creative Director, CEO

    Μαρία Χατζηχαραλάμπους – Σαββοπούλου / Managing Director

    Αχιλλέας Σαββόπουλος / Photographer

    Αλέξανδρος Κόκκας / Graphic Designer

    Σταμάτης Τέντσος / Web Designer – 3D

    Βαγγέλης Μπουλτούκης / Web Developer

    Νίκος Εγγλέζος / Web Developer

    Ιωάννης Βανακάκης / Content Strategist & Creator