SCROLL TO TOP
Branding: Η φιλοσοφία πίσω από το σχέδιο
Branding: Η φιλοσοφία πίσω από το σχέδιο

    Branding: Η φιλοσοφία πίσω από το σχέδιο

    Το branding αποτελεί ένα μοναδικό όπλο στη φαρέτρα μιας επιχείρησης. Είναι το σήμα κατατεθέν με το οποίο αναγνωρίζεται με την πρώτη ματιά από το αγοραστικό κοινό και τους πελάτες της. Πέρα από τις γνωστές όμως παροιμιακές φράσεις, όπως: «Μία εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις», η εικόνα που εκπροσωπεί την επιχείρησή σας δεν είναι μονάχα ένα γραφικό χαρακτηριστικό που διανθίζει τα φυλλάδια, τις συσκευασίες, το υλικό και τις εγκαταστάσεις. Είναι στην πραγματικότητα ένα συνολικό δείγμα της εταιρείας σας.

    Το συνολικό δείγμα αυτό αποτελείται από τα βασικά χαρακτηριστικά, τα οποία, στην ουσία τους, περιγράφουν τη φιλοσοφία σας με έναν μοναδικό τρόπο και συνθέτουν την πρώτη εικόνα που θα μείνει στο κοινό. «Η πρώτη εντύπωση έχει σημασία!». Αλήθεια; Εν μέρει. Μια σημαντική πρώτη εντύπωση σίγουρα εξυπηρετεί τη γρήγορη διάδοση του ονόματος της εταιρείας σας μέσω της προσφιλούς διαφήμισης των θετικών ερεθισμάτων. Αυτό όμως που θα κάνει την ουσιαστική διαφορά είναι το να καταλάβει ο πελάτης πολλά περισσότερα για τις ιδέες πίσω από την ίδια την εικόνα.

    Σύμφωνα με έρευνες στον χώρο του marketing, o πελάτης συνηθίζει να θυμάται μια επιχείρηση περισσότερο με την εικόνα του λογοτύπου της, πάρα με το όνομά της. Επιπλέον, ο πελάτης συνηθίζει στο άκουσμα του ονόματος κάθε εταιρείας να δημιουργεί το logo της ως εικόνα στο μυαλό του.

    Πώς όμως μπορούμε να αναδείξουμε τη φιλοσοφία μιας εταιρείας μέσα από το branding; Είναι πραγματικά απλό, όσο σύνθετο και αν μοιάζει. Είτε ακολουθήσουμε τον δρόμο ενός μοντέρνου και φρέσκου σχεδίου, είτε προχωρήσουμε στα βήματα της πιο κλασικής μεθόδου απεικόνισης, το αποτέλεσμα θα αντικατοπτρίζει τη βασική εικόνα και την ίδια τη φιλοσοφία της επιχείρησης. Ακόμη όμως και αυτή η επιλογή του τρόπου σχεδιασμού δείχνει ξεκάθαρα το αν ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης ακολουθεί παλιές κλασσικές και αποδεδειγμένες προς το αποτέλεσμά τους μεθόδους προσέγγισης, ή αν βασίζεται στην καινοτομία και στη σύγχρονη πολιτική της αγοράς.

    Ένα δημιουργικό γραφείο ψηφιακού σχεδιασμού, στο θέμα της εταιρικής ταυτότητας, έρχεται σε επαφή με τον πελάτη συζητώντας μαζί του το όραμα της επιχείρησής του, την αντίληψή του για την αγορά και τον σχεδιασμό του στον τομέα των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας του. Αυτό είναι το γενικότερο φάσμα, το οποίο δίνει στον δημιουργό της εταιρικής ταυτότητας την ολοκληρωμένη εικόνα της φιλοσοφίας του επιχειρηματία. Και αυτή είναι η φιλοσοφία, η οποία θα αποδοθεί ως εικόνα – μήνυμα για να μεταδώσει τις πληροφορίες και τις ιδέες στο αγοραστικό κοινό.

    Η Artware καινοτομεί και στον τομέα του Branding. Με εξαιρετική τεχνική, σύγχρονο εξοπλισμό και την καλύτερη διάθεση των συνεργατών, ο στόχος της είναι όχι μόνο να δημιουργήσει μία καλαίσθητη και άρτια εικόνα της εταιρικής ταυτότητας του πελάτη της, αλλά και να συνθέσει με αυτή μία «επεξηγηματική λεζάντα» στην ολοκληρωμένη φιλοσοφία της εταιρείας, που θα αντικατοπτρίζεται στην εικόνα.