Thiral – Σχεδιασμός Ιστοσελίδας
Η εταιρεία Thiral, πρωτοπόρος στον χώρο του σχεδιασμού και της παραγωγής πάνελ αλουμινίου, σήτας και συστημάτων εξωτερικής πόρτας από το 1993 – απευθύνθηκε στην Artware για τη κατασκευή μιας νέας ιστοσελίδας, με ξεκάθαρη επικοινωνιακή τακτική και στοχευμένο ποιοτικό περιεχόμενο. Για τον λόγο αυτό, η Artware αναλώθηκε στην σχεδίαση ιστοσελίδας, με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά τα οποία στοχεύουν στην ανάδειξη της ίδιας της εταιρείας, αλλά κυρίως στην εξειδικευμένη παρουσίαση των ίδιων των προϊόντων.
Το σύνολο του προσωπικού της Artware απασχολήθηκε επί 500 και πλέον εργάσιμες ώρες για τον επικοινωνιακό σχεδιασμό, τη σχεδίαση ιστοσελίδας, τη δημιουργία περιεχομένου και την ανάπτυξη της νέας ιστοσελίδας της Thiral. Το αποτέλεσμα αυτής της δημιουργίας ήταν η σχεδίαση και ανάπτυξη 20+ σελίδων του ιστοτόπου, μη συμπεριλαμβανομένων των προϊόντικών σελίδων, ο σχεδιασμός 25+ custom εικονιδίων για τις ανάγκες των προϊόντων, καθώς και η συγγραφή 10.000+ λέξεων ποιοτικού περιεχομένου και παρουσίασης προϊόντων.
Από την πρώτη στιγμή που ο επισκέπτης θα βρεθεί στη νέα αρχική σελίδα της Thiral, βρίσκεται ήδη ανάμεσα στα προϊόντα και τις περιγραφές τους. Η ίδια η δομή της αρχικής τον κατευθύνει να ανακαλύψει όλο και περισσότερα χαρακτηριστικά, με άμεση αναφορά και στα υπόλοιπα προϊόντα που θα μπορούσε να συνδυάσει. Έτσι, μέσα από την αμεσότητα, όλες οι βασικές πληροφορίες είναι πρακτικά διαθέσιμες και εύκολα προσβάσιμες, χωρίς όμως να κατακλύζουν το βλέμμα του επισκέπτη, εξασφαλίζοντας έτσι την απρόσκοπτη κάθετη περιήγηση.
Προσαρμοσμένες πινελιές
Το ειδικά σχεδιασμένο μενού της ιστοσελίδας περιλαμβάνει ένα ειδικά διαμορφωμένο υπομενού, στο οποίο το πλήθος των κατηγοριών των προϊόντων παρουσιάζεται και μέσω των custom εικονιδίων του. Δεν είναι τυχαία άλλωστε η υποκατηγοριοποίησή τους και η παράθεσή τους μέσα από ομάδες κοινών χαρακτηριστικών. Όσο για τις εσωτερικές σελίδες των προϊόντων, αυτές περιλαμβάνουν την απαιτούμενη μεγάλη ποσότητα πληροφοριών, τόσο με τη μορφή εκτενών κειμένων, όσο και με τη γραφηματική και γραφιστική παράθεσή τους.
Δημιουργία Πρωτότυπων Εικονιδίων
Μια ιστοσελίδα, η οποία προσανατολίζεται στην ολοκληρωμένη προβολή των προϊόντων της επιχείρησης, σαφώς και θα πρέπει να περιλαμβάνει όλα εκείνα τα στοιχεία τα οποία θα αναδεικνύουν το προϊοντικό κομμάτι της. Έτσι, η παράθεση της πληροφορίας δεν γίνεται μόνο μέσω κειμένου και φωτογραφίας, αλλά και μέσω των γραφικών στοιχείων που συνοδεύουν τα προϊόντα.
Για τον λόγο αυτό σχεδιάστηκαν και βρήκαν εφαρμογή πάνω από 25 μοναδικά και αποκλειστικά εικονίδια, τα οποία πέρα από την εικαστική παρουσίαση έχουν και επεξηγηματικό ρόλο στην ανά κατηγορία παράθεση των χαρακτηριστικών των προϊόντων. Τα εικονίδια αυτά συνοδεύουν τα προϊόντα τόσο στο σύνολο των σελίδων τους, όσο και στο πρωτότυπο μενού περιήγησης.
Στοχευμένο περιεχόμενο, φιλικό προς το μάρκετινγκ
Από την ιστοσελίδα όμως αυτή δεν θα μπορούσε να απουσιάσει και η δημιουργία ποιοτικού και περιγραφικού πρωτότυπου περιεχομένου. Στόχος μας ήταν ο επισκέπτης της ιστοσελίδας να βρίσκει το σύνολο των πληροφοριών των προϊόντων για τα οποία ενδιαφέρεται, καθώς προχωράει σε βάθος προς τα ίδια τα προϊόντα. Έτσι η προσπέλαση 10.000+ λέξεων καθαρής πληροφορίας και ποιοτικού περιεχομένου είναι ευχάριστη, καθώς η εμβάθυνση σε αυτή αποτελεί αποκλειστική επιλογή του ίδιου επισκέπτη, σύμφωνα με τη δική του εστίαση.
Αυτή η προσέγγιση βοηθάει τον επισκέπτη να εστιάσει την προσοχή του ακριβώς στο ζητούμενο της επιθυμίας του, χωρίς να βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα πλήθος πληροφοριών τις οποίες δεν έχει ζητήσει να δει. Κάθε κατηγορία είναι ολοκληρωμένη με τέτοιον τρόπο ώστε να προσφέρει τη συνολική εισαγωγή στην προϊοντική ενότητα, ενώ κάθε υποκατηγορία συμπληρώνει όλα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου προϊόντος, ή της αντίστοιχης προϊοντικής ομάδας, προσφέροντας το πλέον εξειδικευμένο περιεχόμενο πληροφοριών.