SCROLL TO TOP
Branding & Σχεδίαση Συσκευασίας ελαιολάδου Kliros
Branding & Σχεδίαση Συσκευασίας ελαιολάδου Kliros

    Branding & Σχεδίαση Συσκευασίας ελαιολάδου Kliros

    Branding και συσκευασία. Αυτές είναι η δύο πρώτες λέξεις που συνοδεύουν την πρόθεση εισόδου ενός νέου προϊόντος στην αγορά. Αυτή ακριβώς είναι και η ιστορία πίσω από την ονοματοδοσία και το package design ενός εξαιρετικού παρθένου ελαιόλαδου από το νησί της Θάσου, που απευθύνθηκε στην Artware για τη δική του ταυτότητα, παρουσία και παρουσίαση.

    Και εγένετο Κλήρος

    Κλήρος, ή και Kliros, το brand με ένα πολλαπλό νοηματικό πλαίσιο να βρίσκεται πίσω από αυτό το όνομά του: Ο κλήρος ως το αγροτεμάχιο, στο οποίο φυτρώνει η ελιά της παραγωγής, κι από εκεί και πέρα το ευρύτερο και προγενέστερο πλαίσιο του κλήρου ως: το κληροδότημα, το άγγιγμα της τύχης… Όλα τα βασικά νοήματα από τα οποία έχει περάσει αυτή η λέξη -μαζί και με μια δόση μυθολογικής θεϊκότητας- από την πρώτη στιγμή που της καταλογίστηκε η γλωσσική της ύπαρξη. Έτσι, η τοπογεωγραφία, αλλά και η ποιότητα του ίδιου του προϊόντος ενυπάρχουν στη νοηματική βάση του ονόματος, υπάρχουν όμως εμφανώς και στη σχεδίαση της συσκευασίας, ή μάλλον των 11 διαφορετικών συσκευασιών, από μέταλλο και γυαλί, και σε αντίστοιχο πλήθος χωρητικοτήτων.

    Το package design ακολουθεί κατά γράμμα το ίδιο το όνομα. Με λευκές γραμμές που δημιουργούν την εικόνα ενός τοπογραφικού με κλήρους, πάνω στο σκουρόχρωμο φόντο της επιφάνειας της συσκευασίας, και με τα τρία κεντρικά αγροτεμάχια, σε χρυσό επιχρωματισμό, να σχηματίζου το αρχικό γράμμα k του ονόματος Kliros.

    Για τη δημιουργία του brand και τη σχεδίαση της συσκευασίας του ελαιόλαδου Kliros, ακολουθήθηκαν τα εξής βήματα:

    1. Εκτεταμένα brief με τον πελάτη
    2. Μελέτη χαρακτηριστικών του προϊόντος
    3. Εκτεταμένη έρευνα του ανταγωνισμού
    4. Προσδιορισμός της στόχευσης της Αγοράς με εξειδίκευση των ποιοτικών χαρακτηριστικών
    5. Δημιουργία προτάσεων του brand και brief για την πρόκριση του επιθυμητού
    6. Δημιουργία εικαστικών προσχεδίων συσκευασίας και ενσωμάτωση της φιλοσοφίας του brand
    7. Επιλογή ιδανικού σχεδίου συσκευασίας με βάση τις προδιαγραφές του προϊόντος
    8. Πρόκριση υλικών και μεγεθών συσκευασιών, σύμφωνα με τις ανάγκες του προϊόντος και της αγοράς
    9. Προσαρμογή του package design στις διαφορετικού μεγέθους και υλικού συσκευασίες
    10. Επίβλεψη παραγωγής

    Ανακαλύψτε την πλήρη παρουσίαση για τον σχεδιασμό της συσκευασίας για το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο Κλήρος

    Σχεδιασμός συσκευασίας ελαιολάδου - Kliros Olive Oil

    Σχεδιασμός συσκευασίας ελαιολάδου - Kliros Olive Oil

    Σχεδιασμός συσκευασίας ελαιολάδου - Kliros Olive Oil

    Σχεδιασμός συσκευασίας ελαιολάδου - Kliros Olive Oil

    Σχεδιασμός συσκευασίας ελαιολάδου - Kliros Olive Oil

    Σχεδιασμός συσκευασίας ελαιολάδου - Kliros Olive Oil

    Σχεδιασμός συσκευασίας ελαιολάδου - Kliros Olive Oil