SCROLL TO TOP
2021: A Year in Review

2021: A Year in Review

Αν το 2021 χρειαζόταν branding, τότε θα ήταν μια από τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Κι αυτό γιατί, όσο προετοιμασμένος κι αν ήσουν από το 2020, σίγουρα η ταυτότητά του θα σου ήταν άγνωστη, το κοινό στόχευσης γενικό, τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του απρόβλεπτα και η δυναμική εξέλιξης να καλπάζει.

Για την Artware, όπως και για όλους, η χρονιά ξεκίνησε από εκεί που σταμάτησε το 2020. Με την τηλεργασία να έχει μπει καλά στην καθημερινότητά μας. Νέα εργαλεία επικοινωνίας και εξ αποστάσεως συνεργασίας έκαναν την εμφάνισή τους στις επιφάνειες εργασίας μας, ενώ, στα γραφεία, οι υπολογιστές απολάμβαναν τη μεταφυσική τους υπόσταση με τον εξ αποστάσεως χειρισμό.

Branding, Web Design, eCommerce, Packaging, Φωτογραφία, Content, όλα συνέχισαν με αμείωτο ρυθμό μέσα στη χρονιά που φτάνει στο τέλος της, με νέες προκλήσεις εντός και εκτός των project. Ακόμη κι αν αυτό σήμαινε πως το τελικό αποτέλεσμα θα πρέπει να φτάνει στον προορισμό του μέσα από διαφορετικά σημεία δημιουργίας (εδώ κυριολεκτικά), τουλάχιστον μέχρι το τέλος Αυγούστου. Μετά τις καλοκαιρινές μας διακοπές, επιτέλους είδαμε ξανά τα πρόσωπα ο ένας του άλλου από κοντά. Έστω και τα μισά πρόσωπα, αν σκεφτεί κανείς τη μάσκα. Το χαμόγελο ήταν όμως εκεί.

Τα βασικά project που δημιουργήθηκαν από την Artware για το 2021 ήταν 29, με δεκάδες άλλα να ακολουθούν στο support, στην επικοινωνία και στα επιμέρους δημιουργικά. Αν και η δημιουργία εταιρικής ταυτότητας μοιάζει να είναι κυρίαρχη με 9 βασικά project, και πλήθος άλλα μικρότερα, μάλλον οι συνθήκες της εποχής με το «Μένουμε σπίτι», έφτασαν τις ιστοσελίδες και τα eshop στα 13 συνολικά μεγάλα project. Ακολούθησαν 5 μεγάλης κλίμακας project συσκευασίας και 2 ακόμη ευρείας επαγγελματικής φωτογράφισης.

Τα συνολικά project, τα task και τα μικρότερα ticket, ξεπέρασαν κατά πολύ το φράγμα των τριών ψηφίων σε πλήθος. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ απευθυνθείτε στο Customer Management System της Artware (ή και όχι). Ας δούμε όμως τη δημιουργική πλευρά του 2021.

Στη δημιουργία εταιρικής ταυτότητας, το μενού είχε ποικιλία, και αυτή η φράση είναι καταχρηστικά αποδεκτή, λόγω γιορτών. Τα εμφιαλωμένα προϊόντα κέρδισαν στο πλήθος (αλλά και πάλι, λόγω του κλίματος των γιορτών πρώτα θα έμπαιναν) με τα κρασιά Νέστου Γαία και Verras Winery να συνοδεύονται από το τσίπουρο Θάλασσα της Ένωσης Ποτοποιών Καβάλας. Η σειρά Νέστου Γαία, βγήκε μέσα από τη γεωγραφική αναφορά ενός μύθου, οι ετικέτες της Οινοποιίας Verras Winery έγραψαν το δικό τους μοναδικό παραμύθι -κυριολεκτικά- και το τσίπουρο Θάλασσα ξεκίνησε να ταξιδεύει μέσα από τα δομικά στοιχεία της ταυτότητάς του.

Στην κατηγορία της «καθαρής» Ταυτότητας εταιρειών, η εταιρεία παραγωγής προϊόντων τσαγιού και βοτάνων, Vitera, βρήκε την ταυτότητά της μέσα από τη σύνδεση της φιλοσοφίας με τον τρόπο ζωής και την αγνότητα των προϊόντων της, που επιλέγονται με το χέρι. Η εταιρεία νομικών υπηρεσιών Ratio Legal Services απέκτησε μία ταυτότητα που δημιουργεί τη σύνδεση μεταξύ της διαχρονικής θεώρησης του όρου Ratio και της καινοτομίας. Το τουριστικό κατάλυμα KYVO Hotel απέδειξε πως η σωστή προσέγγιση δεν είναι η τετράγωνη λογική, αλλά η προσθήκη και μιας νέας διάστασης· εδώ, στον τομέα του τουρισμού. Το branding για την εταιρεία εξόρυξης και εμπορίας φυσικών πετρωμάτων SN Stones χτίστηκε πάνω στο τρίπτυχο της πέτρας, της τέχνης και του άριστου αποτελέσματος.  Η εταιρεία Bed & Home με είδη σπιτιού, διακόσμησης και ύπνου, έντυσε την εταιρική της ταυτότητα μέσα από τις προσωπικές στιγμές και τα όνειρα του κοινού της. Ενώ, το ζαχαροπλαστείο Αλλοτινό επαναπροσδιόρισε την ταυτότητά του, παντρεύοντας την παράδοση με μια σύγχρονη, γλυκιά οπτική.

Η εταιρεία προϊόντων περιποίησης και προστασίας ποδιών Podia κυριάρχησε σε όλες τις υπηρεσίες μας για τη δημιουργία της νέας της ιστοσελίδας, κάνοντας το επόμενο βήμα για την επικοινωνία των καινοτόμων προϊόντων της με τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών της, αλλά και με τους επαγγελματίες του χώρου. Με την Podia άλλωστε θα κάνουμε κι εμείς το βήμα από το 2021 στο 2022, με web design, web development και content σε πλήρη εξέλιξη.

Από κοντά βρίσκεται και η δημιουργία της νέας ιστοσελίδας για την Εταιρεία B2B Digital Marketing, Digitale, που αγαπάμε να συνεργαζόμαστε σε κάθε επίπεδο. Τα 20 χρόνια προσφοράς της Δ.Ε.Υ.Α.Θάσου, που υποστηρίζουμε πολύπλευρα, σηματοδοτούν και τη δημιουργία μιας σύγχρονης ιστοσελίδας, που θα λειτουργεί και ως πύλη επικοινωνίας με τους καταναλωτές. Ενώ, οι ήδη γνώριμές μας από το Branding εταιρείες Ratio Legal Services, KYVO Hotel και SN Stones, έκαναν το δικό τους βήμα ψηφιακής παρουσίας τους, μαζί μας, με τη δημιουργία της δικής τους σύγχρονης ιστοσελίδας.

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα στον καιρό της πανδημίας είχαν τη δική τους ξεχωριστή παρουσία. Η ανάγκη των εξ αποστάσεων αγορών δημιούργησε νέα δεδομένα στην κατηγορία, και τα φυσικά καταστήματα συνειδητοποίησαν γρήγορα τις απαιτήσεις και τη σημασία ενός σωστού, πρακτικού και φιλικού ηλεκτρονικού καταστήματος.

Η Artware ανέλαβε εξ ολοκλήρου τη σχεδίαση και κατασκευή eshop για το τουριστικό γραφείο Marios Travel, με έξυπνες εφαρμογές για τον πελάτη, για την εταιρεία επαγγελματικών δώρων και προωθητικού υλικού Alfa Plus, με συγκροτημένη ταυτότητα και παρουσίαση, για το κατάστημα ξηρών καρπών Χατζηαβραμίδης Ιωάννης, με το πάντρεμα της παράδοσης και της σύγχρονης οπτικής, για το κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών και εξοπλισμού Χριστιανός, με έξυπνη διαχείριση του μεγάλου όγκου των προϊόντων του, και για την ήδη γνωστή μας από το Branding, Vitera, με στόχο την ολοκληρωμένη παρουσίαση και την ταύτισή της με τις ανάγκες του καταναλωτή.

Ακόμη, αναλάβαμε τη σχεδίαση του ηλεκτρονικού καταστήματος για το κρεοπωλείο Μπούμπας Κρέατα Ηπείρου και για το κατάστημα κοσμημάτων Τσινεκίδης, με ιδιαίτερη εστίαση, και στα δύο, στη φιλοσοφία και στα προϊόντα τους.

Έρχονται από το Branding και πηγαίνουν στο Packaging για την Artware. Και αυτό είναι κάτι που μας αρέσει πολύ. Δημιουργούμε από το πρώτο βήμα της προϊοντικής ταυτότητας, μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια της συσκευασίας. Πώς θα μπορούσες μετά να μην αγαπήσεις ακόμη και την πιο μικρή λεπτομέρεια ενός τέτοιου project σχεδίασης συσκευασίας.

Στο δημιουργικό μας portfolio συσκευασιών, για το 2021 προστέθηκαν: Οι συσκευασίες τσαγιού και βοτάνων Vitera, με έξυπνους κυλίνδρους και ξεχωριστή φιλοσοφία. Οι ετικέτες κρασιού για τη σειρά Νέστου Γαία που συνδυάζουν το αφαιρετικό γραμμικό σχέδιο με το γεωγραφικό μοτίβο της περιοχής του Νέστου. Οι φιάλες της οινοποιίας Verras Winery, για τις οποίες ο μύθος μετατρέπεται σε επιβλητική εικόνα με ανάγλυφα χαρακτηριστικά. Η ετικέτα για το τσίπουρο Θάλασσα της ΕΝ.ΠΟ.ΚΑ., που περιλαμβάνει τη διαδικασία παρασκευής και τα στοιχεία αναφοράς της θάλασσας, παντρεύοντάς τα σε γραμμικούς κυματισμούς. Τέλος, προστέθηκε και η σχεδίαση συσκευασιών για τα προϊόντα του ζαχαροπλαστείου Αλλοτινό, με τη δική της γλυκιά γεύση που ξεπηδάει μέσα από τους έντονους χρωματικούς κώδικες και τις γραμμές της νέας εταιρικής ταυτότητας.

Η προϊοντική φωτογραφία στην Artware αποτελεί βασικό συστατικό στη δημιουργία μιας ιστοσελίδας ή ενός eshop. Γι’ αυτό και τα 29 προϊόντα της εταιρείας Podia, που θα φιλοξενηθούν στη νέα ιστοσελίδα της, ξεκίνησαν και φωτογραφίζονται από την Artware. Ο αριθμός των λήψεων και οι συμπληρωματικές καλλιτεχνικές φωτογραφίες, μάλλον ξεπερνούν κάθε προηγούμενο. Για περισσότερες όμως πληροφορίες, μείνετε συντονισμένοι στην ανασκόπηση του 2022.

Τέλος, θα πρέπει να ξεχωρίσουμε και την επαγγελματική φωτογράφιση των χώρων του KYVO Hotel, για την ολοκληρωμένη παρουσίαση των τουριστικών του εγκαταστάσεων στην ιστοσελίδα του. Οι ειδικές παράμετροι και η ανάδειξη των χαρακτηριστικών τους, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του αποτελέσματος.

Το λέμε συχνά πως το χαμόγελο ικανοποίησης του πελάτη είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή μας. Και ναι, συνήθως είναι ακόμη μεγαλύτερη και από την επίτευξη των στόχων του πελάτη μας, μέσα από την υλοποίηση του κάθε μας project. Πολλές φορές, όμως, όλα τα παραπάνω συνδυάζονται και με την εξωτερική αναγνώριση του αποτελέσματος, που έρχεται με ένα βραβείο ή μία διάκριση.

Έτσι, για το 2021, το ελαιόλαδο Oblivion ήταν βασικός πρωταγωνιστής, αποσπώντας 6 διακρίσεις για τη σχεδίαση της συσκευασίας και μία (σαν bonus, το είδαμε εμείς) για τη σχεδίαση της ιστοσελίδας του. Μεταξύ των φορέων ήταν: ΕΒΓΕ, Favourite Design France, Wrap it Up Publication, Pentawards, World Brand Design Society και Packaging of the World.

Δύο φορές Featured στο Behance έγινε και η ετικέτα του τσίπουρου Θάλασσα, τόσο για το Graphic Design, όσο και για το σύνολο της συσκευασίας. Ενώ, τέλος, η σχεδίαση της ιστοσελίδας για την εταιρεία Vitera απέσπασε το Best Website Design Award από το Design Rush.

2022, be our guest

Είναι πλέον στην μόδα να κάνει κανείς resolutions για τη νέα χρονιά; Εμείς στην Artware συνεχίζουμε να πιστεύουμε στη δημιουργία, την καινοτομία και τη σύγχρονη οπτική. Αυτά θέλουμε να είναι τα τρία βασικά συστατικά της ταυτότητας αυτού του νέου έτους. Αν μπορούσαμε να δώσουμε μία υπόσχεση για αυτό, θα ήταν να σπάσουμε αυτή την ασύμμετρη, μονότονη επανάληψη με τα τρία 2άρια της χρονολογίας, ξεπερνώντας τα όρια των προηγούμενων χρόνων.

Σίγουρα όμως θα κρατήσουμε τα δύο τελευταία 2άρια όπως έχουν, γιατί τα πάντα λειτουργούν καλύτερα σε δυάδες. Πάντοτε το Branding, το Web Design, το eCommerce, το Packaging, η Φωτογραφία και το Content λειτουργούν καλύτερα, όταν υπάρχουν δύο: Το όραμά σας και η Artware.

Artware - A year in review 2021