SCROLL TO TOP

Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας

Συνδυάζουμε στρατηγική και δημιουργικότητα. Μέσα από το Branding και τον σχεδιασμό εταιρικής ταυτότητας η εταιρεία σου αποκτά έναν στόχο και ένα όραμα, που με τη σειρά του μεταφέρεται και στο κοινό της.

Τί είναι και τί περιλαμβάνει ο σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας;

Ας ξεκινήσουμε με το τι δεν είναι το Branding και η Εταιρική Ταυτότητα. Δεν είναι ένα logo. Το logo είναι μέρος της εταιρικής ταυτότητας. Δεν είναι το όνομα μιας εταιρείας, ούτε τα προϊόντα που προσφέρει.

Branding είναι η στρατηγική που ακολουθεί μία εταιρεία, ώστε να διαμορφώσει κοινό συναίσθημα και αντίληψη στο κοινό της για αυτή. Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας στην οπτική επικοινωνία είναι ένα σύνολο γραφικών, χρωμάτων, κειμένων, βίντεο και εικόνων, τα οποία, στο σύνολό τους, δημιουργούν την εικόνα της εταιρείας.

Αν και οι πελάτες είναι αυτοί που καθορίζουν ένα Brand, οι εταιρείες χρησιμοποιούν το Branding για να επηρεάσουν και να καθοδηγήσουν την άποψή τους.

Οι υπηρεσίες Branding και σχεδιασμού εταιρικής ταυτότητας που προσφέρουμε, περιλαμβάνουν:

  1. Έρευνα χαρακτηριστικών, αναγκών και ανταγωνισμού.
  2. Στρατηγική Branding.
  3. Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας και εφαρμογών.
  4. Ενεργοποίηση και συνεχής υποστήριξη εφαρμογής εταιρικής ταυτότητας.

Όλες οι εταιρείες που ξεχωρίζουν στον τομέα τους έχουν στρατηγική branding και αυτό τους προσφέρει ξεκάθαρη επικοινωνία με τους πελάτες τους, αλλά και έναν φυσικό διαχωρισμό έναντι του ανταγωνισμού τους. Γνωρίζεις ποιος είσαι, γνωρίζεις τι κάνεις, γνωρίζεις όμως γιατί αυτό έχει πραγματικά σημασία; Ας το ανακαλύψουμε μαζί.

Στρατηγική του Branding. Είναι κάτι που χτίζεται με γνώση, έρευνα και καινοτομία πάνω στα χαρακτηριστικά της δικής σου εταιρείας και στις ανάγκες του κοινού σου. Είναι το πλάνο και οι άξονες πάνω στα οποία θα δημιουργήσουμε την ολοκληρωμένη ταυτότητά σου.

Κάθε επιτυχημένη εταιρεία έχει μία ταυτότητα χτισμένη με στρατηγική. Η στρατηγική αυτή καθορίζεται από τα πλεονεκτήματά της, από τη φιλοσοφία της, από τις ανάγκες του κοινού στο οποίο στοχεύει και από τη γνώση όλων των σημείων που κάνουν τον ανταγωνισμό της να υστερεί. Με αυτόν τον τρόπο το Branding Strategy καθορίζει τα χαρακτηριστικά και τις παραμέτρους δημιουργίας της εταιρικής ταυτότητας, διασφαλίζοντας την επιτυχία του αποτελέσματος.

Η εταιρική ταυτότητα αλληλοεπιδρά τόσο με την εταιρεία σου, όσο και με το κοινό στόχευσης.

Για να σχεδιάσουμε την εταιρική ταυτότητα, χρειάζεται πρώτα να χτίσουμε την ιστορία της. Όταν μιλάς, σε χαρακτηρίζει ο τόνος της φωνής σου, ο τρόπος του λόγου σου, το τί θέλεις να πεις και το σε ποιόν θέλεις να το πεις. Αυτά τα σκέφτεσαι και τα οργανώνεις. Το ίδιο συμβαίνει και με την εταιρική σου ταυτότητα, η οποία μιλάει για σένα και την εταιρεία σου. Το ύφος, τα χαρακτηριστικά και το concept, ακολουθούν τη στρατηγική που έχουμε ήδη χαράξει. Τώρα σειρά έχει ο σχεδιασμός όλων των στοιχείων που θα επικοινωνήσουν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά σου και θα προκαλέσουν το συναίσθημα που θα σε κάνει να ξεχωρίζεις. Εικόνα και λόγος συνθέτουν πλέον τα στοιχεία του Brand σου. Μοναδικότητα, αισθητική και στρατηγική επικοινωνούν τον σκοπό σου.

Έχεις την Εταιρική Ταυτότητά. Ξέρεις όμως πώς μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις; Ναι, γιατί έχεις ένα ολοκληρωμένο «εγχειρίδιο χρήσης» για τη σωστή εφαρμογή του.

Τα Brand Style Guidelines συγκεντρώνονται σε ένα εγχειρίδιο που περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που συνθέτουν το σύνολο της Εταιρικής σου Ταυτότητας. Η ίδια η ταυτότητα, η εικόνα, ο λογότυπος, ο χρωματικός κώδικας, η τυπογραφία, η φιλοσοφία και τα στοιχεία στρατηγικής. Ο σκοπός των Brand Style Guidelines δεν είναι μόνο να συγκεντρώσουν και να εξηγήσουν την ύπαρξη και το νόημα της εταιρικής ταυτότητάς σου, αλλά και να σε καθοδηγήσουν στη σωστή εφαρμογή και επικοινωνία της, σε οποιοδήποτε μελλοντικό στάδιο, με συνοχή και αποτελεσματικότητα.

Τόσο οι υλικές όσο και οι ψηφιακές εφαρμογές της εταιρικής σου ταυτότητας ακολουθούν συγκεκριμένους κανόνες και προδιαγραφές. Γι’ αυτό και έχουμε Print Design, για όλες τις έντυπες εφαρμογές της εταιρικής σου ταυτότητας και το επικοινωνιακό υλικό με τη μορφή καταλόγων, αλλά και Digital Application, για την ολοκληρωμένη εφαρμογή του brand σου με οποιαδήποτε ψηφιακή εφαρμογή του.

Τα προϊόντα σου εκπροσωπούν την εταιρεία σου. Θα πρέπει κι αυτά να «μιλούν» με τον ίδιο τρόπο στο κοινό σου. Γι’ αυτό και ο σχεδιασμός συσκευασίας αποτελεί σημαντικό κομμάτι, σύμφωνα πάντα με τη φιλοσοφία της ταυτότητάς σου.

Συνήθως ο σχεδιασμός συσκευασίας θεωρείται μία ανεξάρτητη υπηρεσία. Όμως, σκέψου τί έχουμε ήδη πει στην αρχή, για το τί είναι το Brand. Τα προϊόντα σου αποτελούν μέρος του συναισθήματος που δημιουργείς στο κοινό σου. Γι’ αυτό και το κορυφαίο αποτέλεσμα μπορείς να το διασφαλίσεις μόνο μέσα από ένα άρτια αισθητικό και σύμφωνο με τη στρατηγική Packaging Design. Οι γραμμές εφαρμογής της εταιρικής ταυτότητας, η ιστορία πίσω από το brand, και το marketing, κατασταλάζουν στο σχέδιο της συσκευασίας και ολοκληρώνουν την εμπειρία που θα κάνει το κοινό να επιλέξει εσένα και τα προϊόντα σου.