SCROLL TO TOP

Κατασκευή eShop

Απόκτησε το δικό σου eshop. Ένα λειτουργικό, αποδοτικό, εύχρηστο και καλαίσθητο ηλεκτρονικό κατάστημα που κερδίζει πελάτες για τα προϊόντα σου.

Η κατασκευή ενός eShop είναι το επόμενο βήμα για την επιχείρησή σου. Η ηλεκτρονική αγορά προϊόντων συνεχώς ανεβαίνει και οι πελάτες προτιμούν την άνεση του υπολογιστή ή του κινητού τους, για να κάνουν τις αγορές τους. Όσο όμως αυξάνεται ο αριθμός των eShop, τόσο ανεβαίνει και ο ανταγωνισμός στο eCommerce. Γι’ αυτό και το ηλεκτρονικό σου κατάστημα θα πρέπει και να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και να στοχεύει στο κοινό σου και να κάνει την επισκέπτη να θέλει να αγοράσει. Δύσκολο;

Είναι δύσκολο, μόνο όταν δεν ξέρεις πώς να το κάνεις σωστά. Η κατασκευή ενός eShop ξεκινάει πολύ πιο πριν από την ίδια τη σχεδίαση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Τί είναι όμως ένα eShop; Ένα eShop δεν είναι απλώς ένας άλλος τρόπος για να πουλήσεις τα προϊόντα σου. Το ηλεκτρονικό σου κατάστημα είναι ακριβώς αυτό που λέει το όνομά του: Ένα ακόμη κατάστημα. Και από την κατασκευή, μέχρι τη σωστή λειτουργία του, ακολουθεί κι αυτό τους ίδιους κανόνες, στην ψηφιακή τους εκδοχή, αυτή του eCommerce.

Η κατασκευή ενός επιτυχημένου eShop περιλαμβάνει:

  1. Μελέτη, Έρευνα και Ανάλυση, στα χαρακτηριστικά της επιχείρησής σου, των προϊόντων σου, των πελατών σου και του ανταγωνισμού.
  2. Εξειδικευμένη Σχεδίαση, σύμφωνα με τα δεδομένα και τις ανάγκες σου.
  3. Στρατηγική και Περιεχόμενο, που κερδίζουν τον πελάτη με eCommerce marketing.
  4. Υλοποίηση, που βάζει τη στρατηγική σε λειτουργία και δημιουργεί πραγματική ασφάλεια και ευκολία στη διαχείριση.
  5. Υποστήριξη, σε κάθε σου βήμα για τη σωστή και ασφαλή λειτουργία του, την ενημέρωση και την εξέλιξη.

Πώς ξεκινάει η κατασκευή ενός eShop; Η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος απαιτεί σταθερές και ποιοτικές βάσεις. Και έτσι ξεκινάμε τη σχεδίαση της eCommerce στρατηγικής που θα υλοποιήσει το eShop σου.

Είπαμε πως η κατασκευή του eShop ξεκινάει πολύ πριν τη σχεδίαση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Πρώτα αναλύουμε τα δεδομένα: Τί πρέπει να κάνει το ηλεκτρονικού σου κατάστημα; Σε ποιούς απευθύνεται; Πώς προβάλλονται καλύτερα τα προϊόντα σου; Και, πώς μπορούμε να το κάνουμε καλύτερα από τον ανταγωνισμό; Εδώ θα σου τα παρουσιάσουμε όλα σε σχεδιάγραμμα. Το sitemap και τα wireframes για το πώς θα κατασκευαστεί το eShop σου, θα είναι η βάση μας για να ξεκινήσουμε τη σχεδίαση του ηλεκτρονικού καταστήματός σου.

Έχουμε του στόχους και τα δεδομένα που θα περιλαμβάνει το ηλεκτρονικό σου κατάστημα. Ήρθε η στιγμή να δούμε και πώς θα μοιάζει.

Ξεκινάμε τη σχεδίαση του eShop σου με βάση την αισθητική ταυτότητα που χαρακτηρίζει την εταιρεία σου, αλλά και σύμφωνα με τον καλύτερο τρόπο για να προβάλεις τα προϊόντα και τις αξίες εκείνες που σε κάνουν να ξεχωρίζεις από τον ανταγωνισμό. Θέλουμε η αισθητική ταυτότητα του ηλεκτρονικού σου καταστήματος να το κάνει να ξεχωρίζει και ταυτόχρονα να εμπνέει και να καθοδηγεί τον επισκέπτη να αγοράσει τα προϊόντα σου και να εμπιστευτεί την εταιρεία σου.

Ένα eShop δεν πουλάει από μόνο του. Αυτό πρέπει να το έχουμε πάντοτε στο μυαλό μας όταν μιλάμε για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Το περιεχόμενο του eShop και η στρατηγική marketing που το καθορίζει είναι οι παράμετροι που θα κάνουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα επιτυχημένο. Αυτό σημαίνει ότι κείμενο και εικόνα συνεργάζονται για να αναδείξουν τα προϊόντα και τις αξίες της επιχείρησης, η τοποθέτηση και η παρουσίαση του περιεχόμενου δημιουργούν συναισθήματα και εμπνέουν τον επισκέπτη, και έτσι, συνολικά το περιεχόμενο του eShop μετατρέπει τον επισκέπτη σε πελάτη, οδηγώντας τον στην ολοκλήρωση της αγοράς. Βασικό κλειδί σε όλο αυτό: Τόσο το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού καταστήματος, όσο και η eCommerce στρατηγική Marketing δεν είναι ένα πασπαρτού που ανοίγει όλες τις πόρτες. Αντιθέτως, κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικό του τρόπο και το δικό του μέσο επικοινωνίας, μέσα από το εξατομικευμένο περιεχόμενο.

Σχέδιο, στρατηγική και περιεχόμενο του eShop είναι έτοιμα. Ώρα να μπουν όλα στη θέση τους, για την υλοποίηση του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Η κατασκευή του eShop ξεκινάει. Το web development κομμάτι παραλαμβάνει όλα τα «υλικά» και δημιουργεί την ψηφιακή βάση του ηλεκτρονικού καταστήματός σου με καθαρό κώδικα, έξυπνες εφαρμογές και ενισχυμένη ασφάλεια για τις συναλλαγές. Είτε λίγα, είτε πολλά, τα προϊόντα του ηλεκτρονικού σου καταστήματος συνθέτουν μία βάση δεδομένων και αυτή θα πρέπει να είναι εύκολα διαχειρίσιμη, αλλά και να συνδέεται άμεσα και χωρίς προβλήματα με πλατφόρμες τρίτων. Τέλος, η παραγγελιοληψία, τα προφίλ και οι κατηγορίες των επισκεπτών και η διεκπεραίωση κάθε αιτήματος έχουν τις δικές τους απαιτήσεις και παραμέτρους υλοποίησης, σύμφωνα με τις ανάγκες της εταιρείας, γι’ αυτό και η εμπειρία στο development του eShop είναι βασικός παράγοντας επιτυχίας.

Όλα είναι έτοιμα! Όλα; Σχεδόν! Γιατί την ολοκλήρωση της κατασκευής του eShop θα πρέπει να ακολουθήσει η βελτιστοποίησή του. Και μετά;

Το eShop είναι έτοιμο. Υπάρχουν όμως κάποιες τελευταίες (καθόλου) λεπτομέρειες, για να βγει live. Θα πρέπει να δούμε ότι όλα λειτουργούν σωστά. Γι’ αυτό και οι έλεγχοι, οι βελτιστοποιήσεις του περιεχομένου για το responsiveness και την ταχύτητα φόρτωσης του περιεχομένου, αλλά και το τελικό κοίταγμα σε κάθε σημείο του eShop, κάθε link και κάθε φόρμα, είναι οι διαδικασίες που θα ολοκληρώσουν την κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα χρειάζεται φροντίδα, όπως ακριβώς το φυσικό σου κατάστημα. Ναι, το eShop μπορεί να μη χρειάζεται φυσικό σφουγγάρισμα και ξεσκόνισμα, αλλά έχει τις δικές του ανάγκες ψηφιακής φροντίδας.

Γι’ αυτό και η ολοκληρωμένη υποστήριξη για την εκμάθηση της διαχείρισής του, την ενημέρωση και τη γενική λειτουργία του, αποτελεί το πρώτο κομμάτι της υποστήριξης. Από εκεί και έπειτα, κάθε ανάγκη σου για τον εμπλουτισμού και την τεχνική βοήθεια είναι κομμάτι της ολοκληρωμένης υποστήριξης που μπορούμε να σου προσφέρουμε για το δικό σου eShop, ώστε να συνεχίσει να κάνει τη διαφορά στην πράξη.