SCROLL TO TOP

Forno – Rebranding & Σχεδίαση Συσκευασίας

Συνδυάζοντας το rebranding και την σχεδίαση συσκευασίας, η δημιουργική πρόκληση γίνεται ακόμη πιο απολαυστική. Και αυτό ακριβώς συνέβη με την ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας και των συσκευασιών της αλυσίδας αρτοποιείων Forno Classico από την Artware. Με τη διαδικασία να μοιάζει λίγο ή πολύ με ένα παιχνίδι ισορροπίας μεταξύ της εξοικείωσης που κουβαλάει η εικόνα της παλιάς ταυτότητας και της ανανεωμένης εικόνας που φέρει εντός της μια συγκροτημένη και στοχευμένη επικοινωνιακή στρατηγική, καθώς και ένα αισθητικά αναβαθμισμένο πλαίσιο.

Η πρόκληση περιλάμβανε τη δημιουργία μιας ανανεωμένης ταυτότητας και συσκευασίας για την αλυσίδα αρτοποιείων Forno Classico, δημιουργώντας μια ουσιαστική μετάβαση από το παλιό στο νέο, από το γενικό στο συγκεκριμένο, από την παραδοσιακή εικόνα στη σύγχρονη ταυτότητα, αλλά χωρίς να χάσουμε όλα εκείνα τα στοιχεία που αποτελούν σημεία αναφοράς για τους ενεργούς πελάτες και το στοχευμένο κοινό.

Η νέα εταιρική ταυτότητα του Forno Classico φιλοξενήθηκη στη διεθνή έκδοση του “Favorite Design” ως “featured in Branding”, ενώ η νέα συσκευασία προβλήθηκε στην έκδοση του περιοδικού “Minimalist Packaging”, καθώς και στην ιστοσελίδα του «αρχείου έμπνευσης στον τομέα της σχεδίασης συσκευασίας» “Packaging of the World” ως «αγαπημένο σχέδιο».

Packaging-of-the-world Forno Classico - ArtwareFavourite Design - Forno Classico - ArtwareMinimalist Packaging - Forno Classico - Artware
σχεδιασμός-εταιρικής-ταυτότητας-αρτοποιείου-forno

Από το Κλασσικό στο Εξαιρετικό

Η προσέγγισή μας στο project της ανανέωσης της εταιρικής ταυτότητας του Forno Classico, είχε ως στόνο να επισημάνει όλα εκεί τα αξιακά «συστατικά» της, μέσα από την συγκροτημένη και ξεκάθαρη παρουσίαση και ανάδειξή τους. Αρχικό μέλημα αποτέλεσε η διάσπαση των πακτωμένων στοιχείων που αποτελούσαν μία μάζα στον προηγούμενο λογότυπο της εταιρείας, με τη δημιουργία ενός ξεκάθαρου τρίπτυχου διακριτά τοποθετημένων στοιχείων, αλλά και η ανάδειξη ενός αισθήματος αμεσότητας και σύνδεσης που δίνεται από τη χειρόγραφη παράθεση του όρου «κλασικό», σε αντιστοιχία ακόμη και με το χειροποίητο προϊόν. Η επιλογή του χρωματικού κώδικα πραγματοποιήθηκε στην ίδια ακριβώς βάση, με άμεση αναφορά στο προϊόν και πάντα υπό το πρίσμα της αποτελεσματικότερης στρατηγικής επικοινωνίας και μάρκετινγκ.

Η εταιρική ταυτότητα βρήκε άμεση εφαρμογή στη σχεδίαση των νέων πακέτων και συσκευασιών, που συνδυάζουν το γραμμικό μοτίβο με την οπτική-χρωματική απόδοση ενός εφέ διαφορετικών επιπέδων. Η ξεκάθαρη αποτύπωση των στοιχείων της ταυτότητας και η έξυπνη προσαρμογή τους, στοχεύουν, μεταξύ άλλων, στην ανάδειξη του ίδιου του περιεχομένου.

Στο σκέλος του rebranding το όνομα της εταιρείας καταλαμβάνει τον δικό του αποκλειστικό χώρο, ενώ η σημείωση «Classico» αναβαθμίζεται μέσα από οπτική τοποθέτηση και τη νέα χειρόγραφη γραμματοσειρά, μαζί με την αναβαθμισμένη σχεδίαση του σταχυού που καταλαμβάνει τη θέση της κορυφής του λογοτύπου. Μέσα από την ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας, έχουμε έναν φρέσκο λογότυπο, o οποίος όμως διατηρεί ευκρινώς τους συνδετικούς ανακλητικούς του κρίκους με τη μακρόχρονη παρουσία του brand.